Hallo iedereen.
Ik ben nieuw op dit forum
Ik begreep dat voor tip en info over waterkoeling, ik hier moest zijn.
Wat ik wil doen is volgende, zie ook tekening:
Uitgang Ek Xres 140 DDC 3.2 OWM elite -> CPU EK-Supremacy EVO -> northbridge MSI M9 ACK -> EK-CoolStream PE 360 Radiator.
EK-CoolStream PE 360 Radiator -> top van EK-RES X3 150 Tube Reservoir in boven deel van mijn kast.
Daarna via de bodem uitgang van EK RES X3 150 op de top van het reservoir van de Ek Xres 140 DDC 3.2 OWM elite aansluiten.
En daar word het lastig:
1. Is dit een werkende loop met twee reservoirs op deze manier?
2. Kan ik de ingang van de pomp als drain gebruiken?
3. Zo niet is er een 2de uitgang op deze pomp die ik als drain kan gebruiken?
4. Hoe heet zo'n kraan fitting, die je open en dicht kan zetten, voor makkelijk drainen van je systeem?
5. Laatste vraag is de Ek Xres 140 DDC 3.2 OWM elite zwaar genoeg voor deze loop ?
Misschien er bij vermelden dat de kast een Coolermaster HAF-x is met een zelf gemaakte plexiglas top zodat ik een 360 Radiator kwijt kan.
Heel erg bedankt alvast voor iedere hulp die jullie kunnen bieden.
Ik ben nieuw op dit forum
Ik begreep dat voor tip en info over waterkoeling, ik hier moest zijn.
Wat ik wil doen is volgende, zie ook tekening:
Uitgang Ek Xres 140 DDC 3.2 OWM elite -> CPU EK-Supremacy EVO -> northbridge MSI M9 ACK -> EK-CoolStream PE 360 Radiator.
EK-CoolStream PE 360 Radiator -> top van EK-RES X3 150 Tube Reservoir in boven deel van mijn kast.
Daarna via de bodem uitgang van EK RES X3 150 op de top van het reservoir van de Ek Xres 140 DDC 3.2 OWM elite aansluiten.
En daar word het lastig:
1. Is dit een werkende loop met twee reservoirs op deze manier?
2. Kan ik de ingang van de pomp als drain gebruiken?
3. Zo niet is er een 2de uitgang op deze pomp die ik als drain kan gebruiken?
4. Hoe heet zo'n kraan fitting, die je open en dicht kan zetten, voor makkelijk drainen van je systeem?
5. Laatste vraag is de Ek Xres 140 DDC 3.2 OWM elite zwaar genoeg voor deze loop ?
Misschien er bij vermelden dat de kast een Coolermaster HAF-x is met een zelf gemaakte plexiglas top zodat ik een 360 Radiator kwijt kan.
Heel erg bedankt alvast voor iedere hulp die jullie kunnen bieden.