mini update!
kleine bestelling geplaatst bij High Flow en vragen afgevuurd aan Graveco en Brink of Modding.
een beetje kunnen handzagen in de sidepanel voor de twee slim slipstreams(die ik dus ook van wwwicked overgenomen heb
)
en al de lijnen uitgezet voor vervolg werkzaamheden aan de rear side van Tiny.
Top side was wat moeilijk te lijnen met een zwarte marker, gezien de top ook zwart is
wel al de nodige plannen gemaakt om de mounting en routing van de rad en nodige kabeltje weg te werken
morgen hopen op mooi weer en een droog balkon en ik kan iets meer werk verzetten, hoop ik(A)
i know niet de update waar jullie op zaten te wachten, maar heb nog niet zoveel kunnen verrichten.
Ik moest eerst een plannetje opzetten en kijken hoe ik dus de indeling ga maken
die weet ik dus nu en nu kan het fabriceren beginnen (deels, ik moest eerst dus het acryl van
highflow krijgen om echt veel verder te kunnen)
ook stiekeme faal hiero op dag 1: wilde mobiel gebruiken om foto's te maken, dus ik checken of ik de al eerder gemaakte foto's van mn mobiel kon halen: error... htc sync kan het sd niet benaderen en via windows explorer wilt ie juist wat ik wat in de removable disk stop..(hij ziet dus wel dat er iets van opslag verbonden is maar komt er zelf voor geen meter bij.
dus daar moet nog iets op gevonden worden en dan krijgen jullie de eerste foto's
(en nee die foto van de teaser is niet van mij maar van wwwicked zijn collectie cleanli foto's)
groeten! The Grinch