• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project "Tiny"

ja heb vandaag even een beetje zitten puzzelen met een oude ATX voeding en de itx mobo tray van wwwicked.. dacht eerst horizontaal maar dan is het lastig plaatsen met de rad bovenin.
dus ik ga voor verticaal dan kan ik ten minste goed het hardware bekijken wanneer ik het wil en is het wat makkelijk aan te sluiten allemaal, daarnaast hoef ik geen voeding te zien;)

loos vraagje aan iedereen: denken jullie dat vijf hdd's erin zal lukken??:p
en daarnaast voor de rad: zijn daar slim fans erop te doen(ook qua stilte??) en anders wat zijn daar de chilste fans op? (de gt stealth xflow)

oh ps. iemand hullup graag omtrent een switch knopje om CCFL en ledjes aan en uit te kunnen zetten. waar moet ik naar kijken naast of het momentary of latching is? neem aan dat de volle load door die knop gaat als hij alle verlichting aanzet of niet?

Dat ligt er net aan hoe je gaat schakelen. Met een latching knop zou je alles aan en uit kunnen zetten, dan gaat idd de stroom daar door heen.
Ga je voor een momentary zal je gebruik moeten maken van een relais.

Dat ligt er net aan hoe je gaat schakelen. Met een latching knop zou je alles aan en uit kunnen zetten, dan gaat idd de stroom daar door heen.
Ga je voor een momentary zal je gebruik moeten maken van een relais.

Yup.
Maar echt van alles is mogelijk, je kan ook een latching met een relais gebruiken, je moet dan alleen een ander relais weer hebben.
Het relais neemt de taak over ivm de stroom die er door heen gaat.
Maar ik denk dat het latching knopje makkelijk die verlichting aan kan hoor.

mini update!

kleine bestelling geplaatst bij High Flow en vragen afgevuurd aan Graveco en Brink of Modding.
een beetje kunnen handzagen in de sidepanel voor de twee slim slipstreams(die ik dus ook van wwwicked overgenomen heb:p)
en al de lijnen uitgezet voor vervolg werkzaamheden aan de rear side van Tiny.
Top side was wat moeilijk te lijnen met een zwarte marker, gezien de top ook zwart is:p wel al de nodige plannen gemaakt om de mounting en routing van de rad en nodige kabeltje weg te werken;)
morgen hopen op mooi weer en een droog balkon en ik kan iets meer werk verzetten, hoop ik(A)

i know niet de update waar jullie op zaten te wachten, maar heb nog niet zoveel kunnen verrichten.
Ik moest eerst een plannetje opzetten en kijken hoe ik dus de indeling ga maken:p
die weet ik dus nu en nu kan het fabriceren beginnen (deels, ik moest eerst dus het acryl van highflow krijgen om echt veel verder te kunnen)
ook stiekeme faal hiero op dag 1: wilde mobiel gebruiken om foto's te maken, dus ik checken of ik de al eerder gemaakte foto's van mn mobiel kon halen: error... htc sync kan het sd niet benaderen en via windows explorer wilt ie juist wat ik wat in de removable disk stop..(hij ziet dus wel dat er iets van opslag verbonden is maar komt er zelf voor geen meter bij.
dus daar moet nog iets op gevonden worden en dan krijgen jullie de eerste foto's;) (en nee die foto van de teaser is niet van mij maar van wwwicked zijn collectie cleanli foto's)

groeten! The Grinch

het zijn inderdaad mooie dingetjes, maar:
die LED-jes staan allemaal op een apparte molex en kosten 3-4 euro/stuk
daarnaast zal je al hun aansluitingen moeten vervangen om ze op dat bordje werkende te krijgen, nog eens een meerkost.

nu weet ik niet wat je precieze bedoeling is, maar gezien je van CCFL's komt denk ik niet dat je iets tegen lange stroken fel licht zal hebben, dus dan lijkt een Cygled-strip me de beste oplossing.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
kmp-cooling [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan