FactoryDefaults
Member
Hoi allemaal,
Bedankt dat je de tijd neemt om mijn buildlog te bezoeken. Zoals sommigen al weten ben ik al een tijdje bezig met het voorbereiden van het waterkoelen van mijn pc. Met de hulp van een aantal hier heb ik alles kunnen samenstellen en zal dus beginnen met mijn eerste waterkoeling! Ik heb vandaag zo'n 80% van alles wat ik nodig heb om te gaan waterkoelen binnen gekregen, dus kan al wat beginsels maken.
Het thema is, zoals je in de titel al ziet (lekker cheesy) de Stormtrooper uit Star Wars. Ik kwam op het idee nadat ik het thema had vastgesteld, namelijk zwart/wit. Nu zal ik niet all-out gaan zoals sommige meesterwerken die ik hier voorbij heb zien komen, maar ik ga mijn best doen om het op een subtiele wijze terug in mijn build te laten komen. Ik heb een aantal leuke ideeën waar ik gaanderweg van deze buildlog achter zal komen of dit gaat lukken, en als je af en toe hier een kijkje neemt, jij ook!
Eerst mijn build hier:
Case: Fractal design define S
CPU: Intel i7-4790K 4.4GHz
RAM: Avexir Sabranco 4x4GB DDR3 2400MHz
MOBO: Asus Sabertooth mark S Sabranco
GPU: 2X Galax (US merknaam) / KFA2 (EU merknaam) GTX980TI Hall of Fame
PSU: Corsair AX1500i
HDD: 2x 1TB seagate SSHD
SSD: Samsung evo 850 256GB
Waterkoeling supplies:
CPU BLOCK: Bitspower CPU Block Summit EF (Intel) White Acetal Top Version
GPU BLOCK: 2x Bitspower VG-NGTX980TIGXHK Acrylic White
TUBING: CF1 Hard Tube 12/10 mm PETG
PUMP: Alphacool VPP655 PWM - Single Edition
PUMP TOP: Bitspower Dual / Single D5 Top Upgrade Kit 150 (Black POM Cap)
PUMP COVER: Bitspower D5 Mod Kit Deluxe White
RADS: EK-CoolStream PE 240 Radiator & EK-CoolStream PE 360 Radiator
FANS: Corsair Air Series SP120 Quiet Edition
LINKS: Bitspower G1/4 Enhance Multi-Link For OD 12MM - Matt Black
Vandaag wil ik op 1 van de GPU's het waterblok op zetten en nog iets anders, maar meer daar over als het is gelukt. Ben zelf erg benieuwd hoe dit alles gaat uitpakken. Stay tuned for more!
EDIT: Eindelijk klaar! Zie hier het resultaat: http://imgur.com/a/Am2zR
Bedankt dat je de tijd neemt om mijn buildlog te bezoeken. Zoals sommigen al weten ben ik al een tijdje bezig met het voorbereiden van het waterkoelen van mijn pc. Met de hulp van een aantal hier heb ik alles kunnen samenstellen en zal dus beginnen met mijn eerste waterkoeling! Ik heb vandaag zo'n 80% van alles wat ik nodig heb om te gaan waterkoelen binnen gekregen, dus kan al wat beginsels maken.
Het thema is, zoals je in de titel al ziet (lekker cheesy) de Stormtrooper uit Star Wars. Ik kwam op het idee nadat ik het thema had vastgesteld, namelijk zwart/wit. Nu zal ik niet all-out gaan zoals sommige meesterwerken die ik hier voorbij heb zien komen, maar ik ga mijn best doen om het op een subtiele wijze terug in mijn build te laten komen. Ik heb een aantal leuke ideeën waar ik gaanderweg van deze buildlog achter zal komen of dit gaat lukken, en als je af en toe hier een kijkje neemt, jij ook!
Eerst mijn build hier:
Case: Fractal design define S
CPU: Intel i7-4790K 4.4GHz
RAM: Avexir Sabranco 4x4GB DDR3 2400MHz
MOBO: Asus Sabertooth mark S Sabranco
GPU: 2X Galax (US merknaam) / KFA2 (EU merknaam) GTX980TI Hall of Fame
PSU: Corsair AX1500i
HDD: 2x 1TB seagate SSHD
SSD: Samsung evo 850 256GB
Waterkoeling supplies:
CPU BLOCK: Bitspower CPU Block Summit EF (Intel) White Acetal Top Version
GPU BLOCK: 2x Bitspower VG-NGTX980TIGXHK Acrylic White
TUBING: CF1 Hard Tube 12/10 mm PETG
PUMP: Alphacool VPP655 PWM - Single Edition
PUMP TOP: Bitspower Dual / Single D5 Top Upgrade Kit 150 (Black POM Cap)
PUMP COVER: Bitspower D5 Mod Kit Deluxe White
RADS: EK-CoolStream PE 240 Radiator & EK-CoolStream PE 360 Radiator
FANS: Corsair Air Series SP120 Quiet Edition
LINKS: Bitspower G1/4 Enhance Multi-Link For OD 12MM - Matt Black
Vandaag wil ik op 1 van de GPU's het waterblok op zetten en nog iets anders, maar meer daar over als het is gelukt. Ben zelf erg benieuwd hoe dit alles gaat uitpakken. Stay tuned for more!
EDIT: Eindelijk klaar! Zie hier het resultaat: http://imgur.com/a/Am2zR
Bijlagen
Laatst bewerkt: