Robin
Member
Ik zit eigenlijk met een vraag om me temperatuur flink te kunnen verbeteren.
Die Gemodificeerde Exos II kennen jullie waarschijnlijk al.
Ik snap eigenlijk niet waarom ik zo hoge temperaturen heb met waterkoeling
Ik koel dit:
Duo Core 2 E8500 (op standaard snelheid
Asus Maximus SE northbridge gekoeld.
Zo ziet me koel unit er van binnen uit:
Me processor word idle:
En load:
Probleem is dat ik me load temps nogal een beetje hoog vind. Had zeker iets van 38 graden verwacht. :100:
Ik gebruik als cpu koelblok een d-tek fuzion v2.
Vroeg me af kan ik de temps nog lager krijgen? Zit eigenlijk te denken om de fan ducts eruit te halen en naar andere fans te plaatsen die direct tegen het rad zitten. Anders zit ik wellicht te denken dat die cpu koelblok het niet zo super doet.
Want ik had hem al eens gekeken of die echt vlak was, maar dat was die volgens mij niet 100%.
Ook me 2de core van de processor vind ik bepaald niet koud. Zit gewoon 3 graden verschil tussen..
Die Gemodificeerde Exos II kennen jullie waarschijnlijk al.
Ik snap eigenlijk niet waarom ik zo hoge temperaturen heb met waterkoeling
Ik koel dit:
Duo Core 2 E8500 (op standaard snelheid
Asus Maximus SE northbridge gekoeld.
Zo ziet me koel unit er van binnen uit:
Me processor word idle:
En load:
Probleem is dat ik me load temps nogal een beetje hoog vind. Had zeker iets van 38 graden verwacht. :100:
Ik gebruik als cpu koelblok een d-tek fuzion v2.
Vroeg me af kan ik de temps nog lager krijgen? Zit eigenlijk te denken om de fan ducts eruit te halen en naar andere fans te plaatsen die direct tegen het rad zitten. Anders zit ik wellicht te denken dat die cpu koelblok het niet zo super doet.
Want ik had hem al eens gekeken of die echt vlak was, maar dat was die volgens mij niet 100%.
Ook me 2de core van de processor vind ik bepaald niet koud. Zit gewoon 3 graden verschil tussen..
Laatst bewerkt: