Bar Weinig
New member
Hoi HighFlow,
Ik heb een boodschappenlijstje ingevult, dat ik heel graag bij jullie aan zou willen schaffen. Het gaat om 6 Phanteks D-RGB producten ter waarde van 128,70 Euro. Allereerst: niet alle producten zijn op voorraad, maar er staat bij dat ze wel leverbaar zouden moeten zijn.
Ik ben een PC aan het samenstellen (zie introductie), maar ga ervan uit dat dit nog wel 2 of 3 maanden gaat duren. Ik weet, van de reviews, dat de Phanteks D-RGB producten best regelmatig problem hebben met LEDjes die niet doen wat ze moeten doen. Als ik nu de bestelling plaats en de dingen komen relatief snel binnen, dan liggen ze nog maanden in een doos, zonder dat ik de mogelijkheid heb ze te testen. Dat zou kunnen betekenen dat ik er pas volgend jaar achter kom dat er kapotte producten tussen zitten.
De eerste vraag is, kan ik ze dan nog onder fabrieksgarantie terugsturen? Zo niet, kan ik ervan uitgaan dat jullie de producten, over 3 maanden, nog steeds voor dezelfde prijs aanbieden? Zo niet, kan ik de producten eventueel reserveren, zodat ik ze kan aanschaffen als ik ook daadwerkelijk de mogelijkheid heb om ze te testen? Of hebben jullie dan liever dat ik ze nu betaal en dat jullie ze op signaal van mij pas opsturen?
Het zou mooi zijn als we hier iets op zouden kunnen regelen. Jullie prijs is gewoon te goed
Ik hoor graag van jullie.
Mvg, Bar Weinig.
Ik heb een boodschappenlijstje ingevult, dat ik heel graag bij jullie aan zou willen schaffen. Het gaat om 6 Phanteks D-RGB producten ter waarde van 128,70 Euro. Allereerst: niet alle producten zijn op voorraad, maar er staat bij dat ze wel leverbaar zouden moeten zijn.
Ik ben een PC aan het samenstellen (zie introductie), maar ga ervan uit dat dit nog wel 2 of 3 maanden gaat duren. Ik weet, van de reviews, dat de Phanteks D-RGB producten best regelmatig problem hebben met LEDjes die niet doen wat ze moeten doen. Als ik nu de bestelling plaats en de dingen komen relatief snel binnen, dan liggen ze nog maanden in een doos, zonder dat ik de mogelijkheid heb ze te testen. Dat zou kunnen betekenen dat ik er pas volgend jaar achter kom dat er kapotte producten tussen zitten.
De eerste vraag is, kan ik ze dan nog onder fabrieksgarantie terugsturen? Zo niet, kan ik ervan uitgaan dat jullie de producten, over 3 maanden, nog steeds voor dezelfde prijs aanbieden? Zo niet, kan ik de producten eventueel reserveren, zodat ik ze kan aanschaffen als ik ook daadwerkelijk de mogelijkheid heb om ze te testen? Of hebben jullie dan liever dat ik ze nu betaal en dat jullie ze op signaal van mij pas opsturen?
Het zou mooi zijn als we hier iets op zouden kunnen regelen. Jullie prijs is gewoon te goed
Ik hoor graag van jullie.
Mvg, Bar Weinig.