ik heb een aparte jumper om me cmos te resetten, 3 pinnetjes, op de linker 2 pinnetjes = keep information, op de rechter 2 pinnetjes = lose information dus reset. ik ga dat even proberen.
edit:
hij deed het even, datum en tijd stond op 23:01 31 december 2001 ...
toen kreeg ik een bsod en startte hij opnieuw op. toen zei windows opstartbeheer dat ik mn windows dvd moest plaatsen en opnieuw moest opstarten. toen ik hem opnieuw opstartte, kwam hij weer niet verder dan een zwart scherm.
edit:
ik zit nu weer op mijn pc, ik heb 1 reepje RAM eruit gehaald en toen startte hij wel op. ik verwissel die nu erin zit zo met diegene die eruit ligt om er zeker van te zijn dat het maar 1 reepje geheugen is.
edit: nu heb ik ze allebei weer dr in en ze doen het gewoon .
edit:
hij deed het even, datum en tijd stond op 23:01 31 december 2001 ...
toen kreeg ik een bsod en startte hij opnieuw op. toen zei windows opstartbeheer dat ik mn windows dvd moest plaatsen en opnieuw moest opstarten. toen ik hem opnieuw opstartte, kwam hij weer niet verder dan een zwart scherm.
edit:
ik zit nu weer op mijn pc, ik heb 1 reepje RAM eruit gehaald en toen startte hij wel op. ik verwissel die nu erin zit zo met diegene die eruit ligt om er zeker van te zijn dat het maar 1 reepje geheugen is.
edit: nu heb ik ze allebei weer dr in en ze doen het gewoon .
Laatst bewerkt: