• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

900D First WC Build

Langzamerhand komt alles binnen. Weet je al wanneer je 980ti's binnen komen?

Ik heb ze de week geannuleerd.
Duurde me te lang, via tweakers ben ik ze ruim €100 goedkoper tegen gekomen, en zijn op voorraad.
Levertijd ongeveer 2 dagen bij de meeste shops.

Dus bestel ze deze week weer, zullen dan voor het weekend binnen zijn.
Was op Xspc aan het wachten voor de waterblokken, ze zeiden dat ze binnen 3 weken uitkwamen.
3 weken zijn nu voorbij, zal dus volgende week wel leverbaar zijn.
Dan kan ik echt beginnen.

Je kan wat info en foto's vinden op hun website, en op Facebook.
Verder heb ik alles geregeld via de mail. Modworkx

Facebook staan meer foto's zoeken onder Modworkx.
ModWorkx.de, ahh ik zat op .com. Ik dacht al haha, wat betaal je voor een volledige set laten sleeven dan? Ben namelijk ook opzoek naar iemand die dit kan doen. Bak er zelf namelijk niks van.

Al bericht wanneer de jouwe geleverd gaat worden? :)

ModWorkx.de, ahh ik zat op .com. Ik dacht al haha, wat betaal je voor een volledige set laten sleeven dan? Ben namelijk ook opzoek naar iemand die dit kan doen. Bak er zelf namelijk niks van.

Al bericht wanneer de jouwe geleverd gaat worden? :)

Hij bestel morgen alles wat hij nodig heeft voor me, dus denk na het komend weekend zal het er uiterlijk zijn, misschien vrijdag of zaterdag al.

het is niet goedkoop, ik heb dan wel echt alles besteld, ook een paar sataIII kabels.
De standaard kabels wat je nodig hebt, dus die wat zichtbaar zijn kom je rond de 70 euro.
Mijn set koste 185euro. heb wat aparte dingen besteld.

Hij bestel morgen alles wat hij nodig heeft voor me, dus denk na het komend weekend zal het er uiterlijk zijn, misschien vrijdag of zaterdag al.

het is niet goedkoop, ik heb dan wel echt alles besteld, ook een paar sataIII kabels.
De standaard kabels wat je nodig hebt, dus die wat zichtbaar zijn kom je rond de 70 euro.
Mijn set koste 185euro. heb wat aparte dingen besteld.
Damn 185 euro voor een kabelset sleeven, wat voor rare dingen heb je dan wel niet besteld? :p
Ik vind jou patroon wel fijn, maar ik ga denk ik zelf voor buitenste 1/2randen zwart en de rest rood. Denk dat dat er wel chique uit gaat zien.

We zien de foto's wel verschijnen, wanneer komen de 980's binnen?

Vandaag de Asus GTX 980ti 2X binnen gekregen (Foto's Volgen)
Nu wachten tot XSPC het waterblok uitbrengt, had er al moeten zijn, zullen wel wat vertraagd zijn.

Verder heb ik veel spul van ColdZero, sommige onderdelen ben ikzelf wat aanpassingen aan het maken.
Ze zijn namelijk niet bedoeld waar ik ze voor ga gebruiken. dus beetje passen en meten.

Verder kwam ik iets tegen in de case, weet niet zeker of dat er hoort te zitten, er zijn een paar standoffs waar het mobo bevestigd word, alleen is er 1 precies in het midden, daar steekt schroefdraad uit. kom er pas achter als ik het mobo ga plaatsen of het past, tenzij jullie het weten hier even een foto ervan.

Bijlagen

• DSCN0062aangepast.jpg
    DSCN0062aangepast.jpg
    79,1 KB · Weergaven: 2
Ja, dat hoort. In het midden van het moederbord zit een schroefgat waar deze invalt. Dit zorgt ervaar dat je moederbord op de juiste plek ligt en maakt het daardoor makkelijker om de eerste paar schroeven vast te draaien zonder dat het bord schuift.

Ben langzaam maar zeker m'n geduld aan het verliezen.
Nog steeds geen wb voor de GTX 980ti.

Vakanties staan voor de deur, dus voorlopig geen tijd meer om verder te werken, ziet er niet naar uit dat Xspc het blok binnen 2 weken kan leveren, dus dan maar wachten tot na de zomer.

Dat is balen man!

Kan je niet al deels aan de slag? Dat je alles al aansluit en de slangen aansluit, maar de slang naar je WB's overslaan en gelijk naar het volgende onderdeel?

Zodra je WB's binnen zijn dan hoef je hem alleen maar te drainen en 1 leiding aan te passen?

Ben langzaam maar zeker m'n geduld aan het verliezen.
Nog steeds geen wb voor de GTX 980ti.

Vakanties staan voor de deur, dus voorlopig geen tijd meer om verder te werken, ziet er niet naar uit dat Xspc het blok binnen 2 weken kan leveren, dus dan maar wachten tot na de zomer.

He Bjorn,

Ik heb een ding geleerd "geduld hebben".

Je wild iets wat helemaal naar je zin en daarom moet je soms even wachten.

Ik zou haast zeggen dat ik droom van mijn desk maar dat is niet zo. Wel is het zo dat er geen minuut voorbij gaat dat ik er niet aan denk. Ik zou zeggen "beter wachten dan verprutsen".

Zelf heb ik ook dat alles uitloopt "het is niet anders".

ja geduld komt wel ten goede van de build.

Alvast beginnen zonder de gpu's in de loop mee te nemen is natuurlijk ook een optie, maar wou het liefst alles in 1 keer gedaan krijgen.

Aangezien ik toch nog moet wachten misschien maar kijken om hard tube te gaan gebruiken,

Iemand een aanrader qua maat? Wil het liefst zo weinig mogelijk buigen, dus een maat waar veel fittingen voor zijn?

ja geduld komt wel ten goede van de build.

Alvast beginnen zonder de gpu's in de loop mee te nemen is natuurlijk ook een optie, maar wou het liefst alles in 1 keer gedaan krijgen.

Aangezien ik toch nog moet wachten misschien maar kijken om hard tube te gaan gebruiken,

Iemand een aanrader qua maat? Wil het liefst zo weinig mogelijk buigen, dus een maat waar veel fittingen voor zijn?

12mm PETG tubing

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Eerste PETG build ( 900D ) tips tricks? Waterkoeling 7
S 900D build Gallery & Build Logs 5
L 900D Quad Crossfire Build Advies Waterkoeling Setup 10
Cruise 900D - Titan waterkoeling build Advies Waterkoeling Setup 13
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
Q Thermaltake 900d Advies Waterkoeling Setup 17
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
Z 900D Waterbuild hulp nodig Waterkoeling 8
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
M First loop - Corsair 900D - orange - Unnamed :O Gallery & Build Logs 36
Z 900D uitbreiding, verbeter punten. Waterkoeling 13
Ahtlon Waterkoeling set voor mijn 900D Advies Waterkoeling Setup 73
B Waterkoeling i7 3770k 7970top dcu2 corsair 900D ongeveer 500 euro Advies Waterkoeling Setup 40
faljukin 800D naar 900D Gallery & Build Logs 13
W 800D/900D met i5 2500k en R 290 Crossfire Advies Waterkoeling Setup 6
C LiquidRZR rebuild 900D Gallery & Build Logs 34
cederieck Obsidian 900D Gallery & Build Logs 25
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
B corsair 900d fabricage fout of express zo gedaan? Cases en Modding 4
B 900D *nameless* Gallery & Build Logs 78
S Corsair Obsidian 900D (Watergekoeld) Gallery & Build Logs 10
J Corsair 900D Advies Waterkoeling Setup 6
ChillPascal Corsair 900D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 35
V Cinewall build Overige Builds 28
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
Bl4ckj4ck666 New build Gallery & Build Logs 2
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
arwin74 De nieuwe huidige build 😀 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
ABRAWARE Going for gold - got silver (ABRAWARE build) Gallery & Build Logs 4
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
W Vernieuwing build uit 2014 Advies Waterkoeling Setup 1
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
M Extreme overkill build Gallery & Build Logs 7
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bl4ckj4ck666 Custom build pc Ryzen 7 2700x rtx 2080 32gb ram Gallery & Build Logs 28
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
Gurt11 "Prime" (O11 Dynamic Ryzen build) Gallery & Build Logs 6
E Scratch-build ''Zonder Naam" Gallery & Build Logs 6
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan