+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 67

Onderwerp: Hoe ziet jouw schijvenpark er uit ?

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Misschien is het de snellere schijf?
    Maak er dan op zn minst een 100 gig partitie van ofzo

Vergeet niet dat ik van jullie hou.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Denk dat dat je Raid0 setup is, zonder dat hij ff gepartitioneerd is in kleinere delen.

Senior Member B0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Credits
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    ook eens toegekomen om een printscreen te maken van mijn "schijvenpark"
    opslag.jpg
    Greetz B0B0

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Dat is voldoende space zo te zien

Vergeet niet dat ik van jullie hou.

Senior Member B0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Credits
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanders Bekijk Berichten
    Dat is voldoende space zo te zien
    dat denk je maar
    Greetz B0B0

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Vroeger deed ik altijd meerdere schijven met allemaal aparte partities , tegenwoordig hou ik het simpel.

1 snelle schijf voor Windows en Games (1 partitie) en 1 grote schijf voor alle bestanden (backups, films, muziek, game files etc. Ook 1 partitie).
    Heb nu een 120GB SSD en 1,5TB schijf.
    En een NAS (5TB) voor bestanden die ik lang wil bewaren

Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Credits
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Vroeger deed ik altijd meerdere schijven met allemaal aparte partities , tegenwoordig hou ik het simpel.

1 snelle schijf voor Windows en Games (1 partitie) en 1 grote schijf voor alle bestanden (backups, films, muziek, game files etc. Ook 1 partitie).
    Heb nu een 120GB SSD en 1,5TB schijf.
    En een NAS (5TB) voor bestanden die ik lang wil bewaren
    jah je kan bij mij ook beetje zien hoe het vroeger was al de kleinere schijven buiten OS zijn mijn vroegere schijven en ik deed per schijf eigenlijk een categorie bv 1 schijf voor films 1 voor series enz enz
    nu is't de Revodrive SSD als OS-schijf en raid 5 array als data
    Greetz B0B0

Topic polluter soppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of light soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Credits
    516
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik draai 1 pc met 1x90GB OCZ Vertex II de films staan op de nas de rest op de SSD

Dat is wat hij nu presteert weet niet of het veel effect heeft maar steam is nu wel COD BO aan het downloade en heb nog 5GB vrij

Laatst gewijzigd door soppy; 31-01-11 om 00:02.

Pannenkoek animal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really nice animal baars's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Credits
    515
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Mijn schijvenparadijs:
    2x Velociraptor 150GB in Raid0 (OS+programma's)
    1x Seagate 7200rpm 160GB (data)
    1x Samsung 7200rpm 250GB (foto's)
    1x Seagate 7200rpm 320GB (Software)
    1x Samsung 7200rpm 500GB (Films en muziek)

Dat was het. Alle losse schijven gaan er binnenkort uit. Hiervoor ga ik een 2x2TB raid1 setup maken. Maar weet iemand of ik een Raid1 set uit kan breiden naar een Raid1+0 (2x 2TB stripe in een mirror)?
    Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Credits
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door animal baars Bekijk Berichten
    Mijn schijvenparadijs:
    2x Velociraptor 150GB in Raid0 (OS+programma's)
    1x Seagate 7200rpm 160GB (data)
    1x Samsung 7200rpm 250GB (foto's)
    1x Seagate 7200rpm 320GB (Software)
    1x Samsung 7200rpm 500GB (Films en muziek)

Dat was het. Alle losse schijven gaan er binnenkort uit. Hiervoor ga ik een 2x2TB raid1 setup maken. Maar weet iemand of ik een Raid1 set uit kan breiden naar een Raid1+0 (2x 2TB stripe in een mirror)?
    hangt allemaal af van je raidcontroller
    Greetz B0B0

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    2 X 120GB Corsair Force Series in Raid 0
    2 X 1TB WD Green Series 64MB cache 7200-5400 rpm in Raid 1

Niets meer niets minder natuurlijk heb ik nog 3 andere PC's maar dat is gewoon 1TB disks elk

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16

c: windows vertex2
    d: games raid0 3x 50gb vertex
    e: blackhole () raid0 3x 2tb wd green

Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Credits
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kamuchi Bekijk Berichten

c: windows vertex2
    d: games raid0 3x 50gb vertex
    e: blackhole () raid0 3x 2tb wd green
    blackhole dat is heel goede naamkeuze
    wil er niet bij zijn als je schijf even te lang errorcorrectie moet doen of uitvalt
    Greetz B0B0

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B0B0 Bekijk Berichten
    blackhole dat is heel goede naamkeuze
    wil er niet bij zijn als je schijf even te lang errorcorrectie moet doen of uitvalt
    Greetz B0B0
    Dat is geen probleem, heb een netwerk server waar een backup wordt gedumpt, genaamd BlackHole

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Samsung f1 750 GB!

Long time lurker

Pannenkoek animal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really nice animal baars's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Credits
    515
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B0B0 Bekijk Berichten
    hangt allemaal af van je raidcontroller
    Greetz B0B0
    Het is gewoon de onboard raidcontroller van m'n Gigabyte x58A-UD7. Geen idee welke dat is..
    Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

Topic polluter soppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of light soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Credits
    516
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik had voorheen 2x Adata 60GB nu een 3e bij gestoken in raid 0 twijfelde zelf of dit nog verschil ging maken zie hieronder het resultaat.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Apart dat die 4K sectie lager uitvalt nu in write.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member boefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really nice boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Hoofd/game pc:

C:/ 128 gb m4: Windows en belangrijkste progs
    D:/ 128 gb m4: games
    E:/ 1 tb samsung spinpoint eigen databestanden (geen media)
    F:/ 2 tb samsung dinges foto's, muziekbackup en wat films/series
    G:/ 1.5 tb films

Pc2: downloadbak
    C: 250gb systeem progs
    D: 1tb downloadzooi

Pc3 mediapc beneden
    C: m4 128 gb systeem en programma's
    D: 2gb greendinges. Muziek en foto's
    E: 1gb tv opnamedisk
    F: 1 gb backup en rommeldisk, kinderfilms etc.

4. Slaapkamerpc:
    C: 128 gb m4 systeem en progs
    Verder niks daar is pc om te streamen en af en toe een spelletje te spelen.

Senior Member wemmetje1 is a name known to allwemmetje1 is a name known to allwemmetje1 is a name known to allwemmetje1 is a name known to allwemmetje1 is a name known to allwemmetje1 is a name known to all wemmetje1's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 03-Dec-11
    Credits
    244
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    C:/ 512 gb OCZ vertex 4 :windows,progs en games
    D:/120 gb intel 320 ssd:fraps schijf +-50/70 min reccen en dan schrijf ik alles naar de G:/
    E:/600 GB samsung : downloads
    F:/1 TB black caviar: films foto's muziek etc
    G:/1 TB black caviar :fraps vids storage

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten