Ik heb deze: Maar vindt nergens een video,tutorial over hoe te gebruiken?
Bl4ckj4ck666 Active member 19 juni 2022 #1 Ik heb deze: Maar vindt nergens een video,tutorial over hoe te gebruiken?
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 19 juni 2022 #2 Dat is een push valve, moet je gewoon in elkaar drukken voor open/dicht.
Bl4ckj4ck666 Active member 19 juni 2022 #3 Ja goed,maar welk nut heeft dit?Ik wil mn loop drainen,kan dit hiermee?
Bl4ckj4ck666 Active member 19 juni 2022 #4 De antec p120 crystal met barrow distro is klaar maar er zit demi water in...Vervangen met koelwater of gewoon kill coil...
De antec p120 crystal met barrow distro is klaar maar er zit demi water in...Vervangen met koelwater of gewoon kill coil...
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 20 juni 2022 #5 Bl4ckj4ck666 zei: Ja goed,maar welk nut heeft dit?Ik wil mn loop drainen,kan dit hiermee? Klik om te vergroten... Welk nut? het is gewoon een kraantje zoals ieder ander kraantje. Aan 1 kant een slang en aan de andere kant een dop en je hebt een drain punt.
Bl4ckj4ck666 zei: Ja goed,maar welk nut heeft dit?Ik wil mn loop drainen,kan dit hiermee? Klik om te vergroten... Welk nut? het is gewoon een kraantje zoals ieder ander kraantje. Aan 1 kant een slang en aan de andere kant een dop en je hebt een drain punt.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 22 juni 2022 #7 Dat is wel het idee als je een kraan open zet ja.