Hallo mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het monteren van een radiator achteraan van een silverstone raven case . Had dus graag een 3 x 120 mm radiator met 3 x 120 mm fans gemonteerd achteraan op men pc kast maar ik weet niet goed welke montage stukken ( beugels schroeven ) ik nodig heb voor de montage hiervan. Heb al wel wat foto's hiervan gezien mar weet niet goed wat ik moet bestellen van montage stukken . Iemand een idee hoe ik dit moet doen en welke onderdelen ik hier best voor bestel ? En kan ik best men slangen nog inkorten of andere tips ? al vast bedankt :icon_biggrin:
cpu i5 3570 K 4.6 ghz overclocked watergekoeld
vga 2 x sapphire hd 7970 dual x + crossfire
32 gb ddr 3 1600 mhz
moederbord asus maximus v formula watergekoeld

Nog een ding , heb een thermaltake bigwater 760 plus waterkoeling maar door dat die het moederbord en cpu moet koelen , word alles toch nog wat warm. daarom dat ik dus een 3 x 120 mm radiator wil hangen buiten men kast .
cpu i5 3570 K 4.6 ghz overclocked watergekoeld
vga 2 x sapphire hd 7970 dual x + crossfire
32 gb ddr 3 1600 mhz
moederbord asus maximus v formula watergekoeld

Nog een ding , heb een thermaltake bigwater 760 plus waterkoeling maar door dat die het moederbord en cpu moet koelen , word alles toch nog wat warm. daarom dat ik dus een 3 x 120 mm radiator wil hangen buiten men kast .