Hallo Iedereen ik ben al googelend hier geraakt en na het forum af te schuimen heb ik opgemerkt dat Highflow the place to be is om uw watercooling gear te kopen.
Het niet de eerste keer dat ik aan waterkoeling doe maar het is ondertussen wel een 5 tal jaren geleden dat ik het geprobeerd heb.
Nu heb ik nog es zin om te watercoolen
Ik had graag deze set gekocht
Setje ?
Ik heb graag het beste van het beste en $$ zijn geen hinderpaal
Heb ik iets vergeten of is deze bestelling compleet ?
ik zal de I7 extreme van intel gebruiken op een EVGA classified Mobo en de Hydrocoppers van EVGA X2 in SLI gebruiken
Kan dit setje deze setup aan of moet ik de Monsta ? gebruiken? indien ja zal die wel in mijn Cosmos S passen? ik zou wel graag alles inbouwen en geen onderdelen aan de buitenkant laten
in ieder geval Thx voor het advies
Het niet de eerste keer dat ik aan waterkoeling doe maar het is ondertussen wel een 5 tal jaren geleden dat ik het geprobeerd heb.
Nu heb ik nog es zin om te watercoolen
Ik had graag deze set gekocht
Setje ?
Ik heb graag het beste van het beste en $$ zijn geen hinderpaal
Heb ik iets vergeten of is deze bestelling compleet ?
ik zal de I7 extreme van intel gebruiken op een EVGA classified Mobo en de Hydrocoppers van EVGA X2 in SLI gebruiken
Kan dit setje deze setup aan of moet ik de Monsta ? gebruiken? indien ja zal die wel in mijn Cosmos S passen? ik zou wel graag alles inbouwen en geen onderdelen aan de buitenkant laten
in ieder geval Thx voor het advies