Fryslanboy
Jacco
Hallo iedereen,
Ik zit er over na te denken om binnenkort (lees: april-mei) een WC systeem aan te schaffen.. Zou eerst voor een H60 van Corsair gaan, maar ben hier in de chatbox zo'n beetje overgehaald om WC te halen
Draai nu op een V6GT, maar wil toch wat verder clocken dan 3,9Ghz, dus dan is waterkoeling ook wel een optie!
Mijn systeem is als volgt:
CPU: Intel i7 950
MOBO: ASUS Rampage III Extreme
MEM: Corsair Dominator GT 1866Mhz 6GB
PSU: Corsair AX1200 Professional
VGA: EVGA GTS 450 (maar gaat vergezeld worden door GTX 580)
CASE: HAF X
Ik heb tot nu toe het volgende samengesteld: (beetje de basis)
CPU BLOCK: EK-Supreme HF - Acetal+Nickel EK-Supreme HF - Acetal+Nickel
RAD: EK-CoolStream RAD XT 360 EK-CoolStream RAD XT 360
RES: EK-BAY SPIN Reservoir - Acetal EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir - Acetal
POMP: Laing DDC-1 MCP350 12V Laing / Swiftech DDC-1 MCP350 12V
POMP TOP: OCLabs XPTop Laing DDC Plexi Top Black OCLabs XPTop Laing DDC Plexi Top Black
Nu nog een paar vragen:
-Welke soort fittingen en slangen heb ik nodig? Welke maten en dergelijke?
-Welke fans zijn aan te raden, of heeft het geen nut om er extra fans bij te halen?
Wil voorlopig alleen de CPU koelen, duurt nog wel even voordat de 580 komt, al heeft die voorrang
Iemand ook nog tips, of enige verbeteringen?
Elke mogelijke hulp zou dankbaar zijn, ook in de vorm van welke artikelen of apparatuur ik nog mis!
Alvast bedankt!
Jacco
Ik zit er over na te denken om binnenkort (lees: april-mei) een WC systeem aan te schaffen.. Zou eerst voor een H60 van Corsair gaan, maar ben hier in de chatbox zo'n beetje overgehaald om WC te halen
Draai nu op een V6GT, maar wil toch wat verder clocken dan 3,9Ghz, dus dan is waterkoeling ook wel een optie!
Mijn systeem is als volgt:
CPU: Intel i7 950
MOBO: ASUS Rampage III Extreme
MEM: Corsair Dominator GT 1866Mhz 6GB
PSU: Corsair AX1200 Professional
VGA: EVGA GTS 450 (maar gaat vergezeld worden door GTX 580)
CASE: HAF X
Ik heb tot nu toe het volgende samengesteld: (beetje de basis)
CPU BLOCK: EK-Supreme HF - Acetal+Nickel EK-Supreme HF - Acetal+Nickel
RAD: EK-CoolStream RAD XT 360 EK-CoolStream RAD XT 360
RES: EK-BAY SPIN Reservoir - Acetal EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir - Acetal
POMP: Laing DDC-1 MCP350 12V Laing / Swiftech DDC-1 MCP350 12V
POMP TOP: OCLabs XPTop Laing DDC Plexi Top Black OCLabs XPTop Laing DDC Plexi Top Black
Nu nog een paar vragen:
-Welke soort fittingen en slangen heb ik nodig? Welke maten en dergelijke?
-Welke fans zijn aan te raden, of heeft het geen nut om er extra fans bij te halen?
Wil voorlopig alleen de CPU koelen, duurt nog wel even voordat de 580 komt, al heeft die voorrang
Iemand ook nog tips, of enige verbeteringen?
Elke mogelijke hulp zou dankbaar zijn, ook in de vorm van welke artikelen of apparatuur ik nog mis!
Alvast bedankt!
Jacco