alain-s
Junior Member
Het word tijd voor een nieuwe build heb weer even wat ideetjes kunnen bedenken voor mijn nieuw project.
Zoals de naam het al zegt word het een witte case. Maar welke case het wordt ben ik nog niet helemaal uit. Mijn keuze ligt tussen:
Cooler Master ATCS 840
Corsair Obsidian CC700D/800D
SilverStone TJ07
Als mijn TJ07 niet verkocht geraakt wordt deze volledig afgebroken om daarna terug heropgebouwd te worden.
Het idee is om alles echt tot in de puntjes af te werken(proberen )en zo clean mogelijk te werk te gaan.
De binnen kant van de case komt bij eender welk model in het wit. De sleeving word wit met blauw en mss grijs er tussen dat valt nog een beetje te bezien.
Voor de tubbing ben ik er nog niet uit hoe ik het ga doen dual loop of niet. Het zal wss een deel met koperen leidingen(laten vernikkelen) gedaan worden en een deel met slangen.
Ook is de bedoeling om alles te water koelen mss buiten de ram.
De waterblokken zullen allemaal nickel plexi worden met blauwe koelvloeistof in.
De hardware dat zal gebruikt worden is:
Gigabyte P67 UD5
Intel I5 2500K
Kinston Hyper X 1600Mhz 2x4gb
Corsair HX850W
XFX HD 6970 in Xfire
hier zijn al wat pic's van de hardware
Gigabyte P67 UD5
met I5 2500K
XFX HD6970
Corsair HX 850W
zo dat zijn de pic's van de hardware.
Heb even alles in mijn oude Antec P160w geplaatst om alles is te testen op lucht.
Tot de volgende update
Zoals de naam het al zegt word het een witte case. Maar welke case het wordt ben ik nog niet helemaal uit. Mijn keuze ligt tussen:
Cooler Master ATCS 840
Corsair Obsidian CC700D/800D
SilverStone TJ07
Als mijn TJ07 niet verkocht geraakt wordt deze volledig afgebroken om daarna terug heropgebouwd te worden.
Het idee is om alles echt tot in de puntjes af te werken(proberen )en zo clean mogelijk te werk te gaan.
De binnen kant van de case komt bij eender welk model in het wit. De sleeving word wit met blauw en mss grijs er tussen dat valt nog een beetje te bezien.
Voor de tubbing ben ik er nog niet uit hoe ik het ga doen dual loop of niet. Het zal wss een deel met koperen leidingen(laten vernikkelen) gedaan worden en een deel met slangen.
Ook is de bedoeling om alles te water koelen mss buiten de ram.
De waterblokken zullen allemaal nickel plexi worden met blauwe koelvloeistof in.
De hardware dat zal gebruikt worden is:
Gigabyte P67 UD5
Intel I5 2500K
Corsair HX850W
XFX HD 6970 in Xfire
hier zijn al wat pic's van de hardware
Gigabyte P67 UD5
met I5 2500K
XFX HD6970
Corsair HX 850W
zo dat zijn de pic's van de hardware.
Heb even alles in mijn oude Antec P160w geplaatst om alles is te testen op lucht.
Tot de volgende update
Laatst bewerkt: