• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project: White Destroyer

me29011993

New member
Hoi,

Sinds ik toch bezig ben met modden en ondertussen al op veel sites mijn mod geplaatst heb, waarom dan niet hier, veel hebben het misschien al gezien op hardware.info, maar voor degene die daar niet op de forums zitten, plaats ik het dan ook hier. Ik ga wel niet elke update van voor vandaag hierop posten. Voor die vooruitgang kan je een kijkje nemen op mijn facebookpagina daar staat een album op met alle foto's van de mod: Swinox Computers | Facebook
En voor filmpjes is er nog altijd mijn youtube account, waar je zeker ook eens een kijkje op kan nemen: Swinox Computers - YouTube

En voor update per update te zien kan je nog altijd een kijkje gaan nemen op het forum van hardware.info, dat is de site waar ik het al van in het begin heb opgezet dus daar staan alle updates die er ook maar zijn geweest, je kan er heen gaan door hier te klikken.

Dus ik ben ongeveer een jaar geleden, denk ik, begonnen aan mijn Corsair 800D, ondertussen is er al heel wat gebeurd, hij is wit geverfd, er zijn wat stukken weg gewerkt van de kast,....
Ik was het zwart beu vandaar.

Uiteindelijk heb ik ook besloten een waterkoeling er in te steken en dankzij de sponsoring van It-service, kan ik het ook nog eens betalen dus kwam mooi uit en dat was deze week aangekomen en deze update krijgen jullie al vast mee dan.

:::::Update:::::

Dus dit is wat ik allemaal besteld had (bestelling was begin deze week aangekomen):

IXgpd.jpg

Sommigen hebben het misschien al gezien, hoe goed GLS werkt!

rtDcz.jpg

Alupanel is gebogen door GLS.

pFTLB.jpg

Alupanel 500x500mm wit

fqLnS.jpg

Rode UV plexiplaat

zZxQl.jpg

Donker rode Non-UV plexiplaat

ea1RE.jpg


L3EQL.jpg

Alphacool pomp het is een MCP655 pomp of VPP655 zonder top.

WpfdU.jpg

Feser One Pure koelwater

SxaF4.jpg

De laatste fan (Xigmatek 120mm Crystal White Led) die ik nodig had, ik had er al 5 (3 rode led, 2 witte led) dus nu kan ik PushPull doen.

MNXZ1.jpg

Mooie rode slangen

wRc7w.jpg

EK Top White Acetal voor de pomp.

7sVJn.jpg

Twin leds wit

EZwdk.jpg

Molex naar sata kabel voor in de pc van mijn grootvader, ik had hem gemaakt en er toen mijn Bitfenix Red sleeved kabel ingestoken, die wil ik natuurlijk terug.

vkk8W.jpg

Lamptron Flexlight pro rood.

eZ203.jpg

Rode twin leds.

ac1n1.jpg

NZXT Sleeved led kits (rood en wit).

sOXDd.jpg

Fittings, etc.

op0Xg.jpg

Jumper voor de voeding.

S18k6.jpg

Alles behalve de panelen (zijn te groot voor op de foto)

Hszb0.jpg

Ledjes van NZXT brandend, ze zijn echt geweldig.

jf3lc.jpg

Jingle bells jingle bells, jingle all the way....

ikiQ1.jpg

XSPC Raystorm cpu blok

WBYLj.jpg


gLB2O.jpg

Mooi reflectief

YXP22.jpg

XSPC EX360 Radiator

1GaLq.jpg

DO NOT INGEST!

t39SQ.jpg

Verlengstuk, als het reservoir af is zal je zien voor wat het dient.

kgUXF.jpg


Aop0u.jpg

90 graden hoek voor tussen het reservoir en de pomp.

GqY22.jpg

Sluiting voor het reservoir.

wD7wv.jpg


UA4ZQ.jpg

Een kraantje mag niet ontbreken.

Dat is alles dat ik gekocht had, alles is nog op het zicht heel, dus wat een geluk dat het goed verpakt was want als er niks van opvulling had ingezeten had misschien alles stuk gegaan door GLS.

Ik heb nog wat andere dingen gedaan:

Zoals je misschien al gezien hebt, heeft de NZXT led kit een pci bracket voor aan de achterkant van de behuizing te monteren, zodat je de leds op en af kan zetten en ook de helderheid kan regelen. Ik vond het niet goed, zou alleen maar voor een wirwar van draden gezorgd hebben, dus heb ik er iets voor gemaakt:

JV0zs.jpg

Hier het pci bracketje

Wp7hk.jpg

En dit is wat ik er voor gemaakt heb.

cUjit.jpg


giGea.jpg


1yK6s.jpg


XuRDh.jpg

Natuurlijk 2 keer want er zijn 2 kits.

Ik heb gewoon opgemeten hoe groot de pcb's waren van de modules van de ledkitjes. Dan een iets groter stuk rode plexi gezaagd met de dremel. Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat , door de pinnetjes aan de onderkant van de pcb, ik het niet kon vastschroeven aan het rode plaatje. Dus heb ik maar rode plexi "stand offs" gemaakt daar dan de schroefjes ingeschroefd en vast gelijmd op het rode plaatje.

25thC.jpg

Lamptron leds in actie

lYdQb.jpg

Twin leds in actie, ik weet nog niet welke kleur ik ga steken in de Raystorm.


Ik heb ook al maar de pomp volledig inéén gestoken.

Owu0H.jpg


qCKlC.jpg


EZzTh.jpg

En de fittings erop geplaatst.

ajsTg.jpg

En natuurlijk een beetje sleeven kan geen kwaad.


Ik heb ook het bovenpaneel herschilderd, en nu is het veel beter wit dan de vorige keer, identiek aan de zijpanelen.

4aDvp.jpg


Qsr8w.jpg


f8Dvc.jpg


Ik heb dan ook maar de window in het zijpaneel gestoken en een stukje aluminium gezaagd om de voeding te verbergen en alles dat onder de middenplaat van de 800d zit.

Gi8jf.jpg


aj8lV.jpg



Dat was het voor de update. Ik heb ondertussen ook al wat filmpjes gemaakt over de leds en andere dingen, vooral veel unboxings, dus neem zeker eens een kijkje bij mijn kanaal: Swinox Computers Youtube kanaal
Op facebook staan alle 90 foto's dus daar kan je ook eens een kijkje nemen: https://www.facebook.com/swinoxcomputers
Vergeet zeker niet als je een kijkje neemt, de pagina te liken, ik apprecieer het enorm.

Dus dat was het, nu nog alles gaan meten. Dan kunnen de plexipanelen naar het werk van mijn vader, en daar gaat hij ze zagen.

Dus tot de volgende!
 
Laatst bewerkt:
veel succes met je mod! Ik heb even je YT channel bekeken en je hebt al mooie dingen gefilmd!
Misschien is het een tip om de foto's wat groter te maken.
640x480 is de beste optie vind ik zelf.

Gr Kevin
 
Update

Hier een klein updateje.

Al de panelen zijn gezaagd bij mijn vader op het werk. Er zijn nog wel geen gaten of dergelijke gezaagd, enkel de rechthoekige platen. Dus ik moet nog wel wat doen, gaten zagen, fan cut out zagen in de 3 platen die over de fanhole komen van de middenplaat van de 800D.
Sommige kleinere gaten zijn wel al gedaan, voor meer had ik geen tijd, ik heb wat filmpjes zitten editen voor op youtube.

blGOz.jpg

Al de platen, (ook overschot ligt erbij) 1 paneel van Caseking is niet gebruikt geweest, maar dit was gekocht in geval van foutief gezaagd ofzo, wat niet is gebeurd, er kan altijd iets mislopen.
(Links boven zijn de reservoir stukken, voor het reservoir dat ik zelf ineen ga knutselen.

z8UKO.jpg

Gat voor de aan/uit-knop, wat er met het paneel gaat gebeuren waar het komt enzo, houd ik nog achter tot het klaar is :)

OyTG2.jpg

Doordat er verhogingen zijn in de middenplaat (recht boven in de hoek zie je het een klein beetje), gebruik ik de donker rode plexi voor het geheel te verhogen zodat alles recht is en dat het reservoir niet zoals een wipplank gaat bewegen.
De uv rode plexi (bovenste plaat) is de onderkant voor de kooi voor de ssd's en de pomp,..
Ik ga proberen de NZXT pcb's hier ook te monteren.

DV8I2.jpg

Mooi weer vandaag!


Ik heb ook de led kits zitten sleeven, in hun ledkleur, dus rode leds = rode sleeve, witte leds = witte sleeve.
Ik kon het niet laten.

B7PkV.jpg


ANQmN.jpg


rjY84.jpg


XCewJ.jpg


Zoals je ziet, kan je de draden nog een beetje zien, maar dit is niet erg, sinds dat het kleurenschema van de kast toch rood/wit/zwart is ( de draden zijn rood en zwart)

Ik ben ook momenteel de pci brackets aan het wit verven, zodat de achterkant toch niet volledig zwart is. Misschien nog de Corsair voeding wit schilderen we zullen zien, eerst de rest dan de kleine details.

Dus dat is het voor deze kleine update, nu nog lijm zoeken voor het reservoir en dan kan ik dat alvast gaan maken.

Tot de volgende!
 
Update

Dus bij deze een updateje.

Ik was mijn radiator proberen te monteren in de bovenkant, met als conclusie dat het moeilijk was, héél moeilijk en dat er een stukje van de 800D in de weg zit. Dus heb ik dat maar even weggewerkt.

93rIi.jpg


cHJEe.jpg


Het stukje in het midden heb ik ook loodrecht omhoog gebogen, zag er zo niet slecht uit, het kan misschien nog van pas komen. Ik heb ook er een stukje donker rode plexi opgelegd met een gat in voor de tubing door te laten gaan. Dan zit het toch net weer dat ietsje steviger.

fApwL.jpg


k2Chi.jpg


tS0va.jpg


cBQQW.jpg


Bij de laatste update zei ik dat de pci brackets aan het drogen waren, nu zijn ze al lang klaar.

8RdC6.jpg


Ik moet er eigenlijk nog 2 verven, ik vond de andere eerst niet, nu heb ik ze gevonden. Maar natuurlijk als ik SLI ga doen moet ik er geen meer verven, we zullen zien wat de financiële situatie zegt over een maand of 2.

De kast in al zijn glorie, al maar goed dat hij niet in de sneeuw staat, want je zou hem niet vinden. :)

DF80I.jpg


Ik moet nog een stukje alu zagen , want het origineel is rommel.

tQKMG.jpg


De aan/uit knop gemonteerd op het witte aluminium stuk dat op een rood stuk uv plexi gemonteerd gaat worden.

SOIhZ.jpg


DPlyT.jpg


Mooie rode gloed. Rarara wat is mijn lievelingskleur :)

Even nog wat fotootjes gemaakt van hoe de case eruit zou zien als hij rood zou zijn.

uVXFV.jpg

Rood

qMaxn.jpg

Wit

jcKwn.jpg

Roodwit

Ik heb ook een plaat gemaakt voor het reservoir hoger en gelijk te laten zitten. Omdat ik de 2 "baren" was vergeten weg te werken. Ik vind het er echt geweldig uitzien!

9bmE6.jpg


Vr3Qb.jpg


xQM8k.jpg


qNxwm.jpg


0AYlL.jpg


De rode lijn is zo vet!

99ZT7.jpg


p450O.jpg


m2t0m.jpg


Ik heb even de pci brackets geïnstalleerd, zo staan ze goed en zijn het er genoeg als ik SLI ga draaien.

SORBd.jpg


Ik heb ook een alu plaat gemaakt als dustcover voor de bovenkant. Het heeft ook een aardig effectje met de rode fans eronder.

ADuiC.jpg


edkEd.jpg


SmTZH.jpg


Dus even 2 rode led fans van Xigmatek geplaatst voor eens te zien hoe het eruit zou zien.

ofLt1.jpg


fxL6S.jpg


Nice!

pUwxA.jpg


Deze foto moest ik nemen toen ik mijn kamer verliet en er zo naar aan het zien was.

eZQtN.jpg


Ik heb ook nog eens een covertje gemaakt voor de ledjes op de 670. Het donker rode plexi filtert het licht heel goed. Dus dit is dan V2.0, nog niet perfect, weet ik, maar ik heb nog genoeg plexi liggen om er honderden te maken, zoveel tot het goed is voor mij.

0C493.jpg


pIGEh.jpg


jDjSO.jpg


vNfqi.jpg


psah0.jpg


Dat is het voor deze update, ik ga nog een andere lijm moeten testen, waarschijnlijk volgende week, want de dag nadat ik het filmpje gemaakt had, lekte het wanneer ik er warm water ingoot, als ik het onder water hield, kwam er geen lucht vrij dus zou het dicht moeten zijn en met koud water lekt het ook niet. Ik ga het risico zeker niet nemen, dus de 401 ga ik niet gebruiken.

En dan heb ik nog een video geüpload op youtube over de mod, eigenlijk modlog 2.


Dus tot de volgende!
 
Mooi project , wit is weer eens wat anders dan zwart :) .
Ik hoop dat je een ''oplossing'' kan vinden voor die ledjes van de 670 want ik heb nu 2 670's in sli en 4 van die felle groene ledjes zijn nogal irritant vooral snachts wanneer je probeert te slapen, dan wil je niet echt zo sterke groene gloed (tenminste ik niet)
 
Update

:::::Update:::::

This mod is maybe sponsored by Phobya

ze wilden mij een fancontroller toesturen de touch, ik hoop dat ze het nog steeds willen doen, ook al woon ik in België.

Dus hier is de update, het is een kleine. Alles kan, denk ik bekeken worden in de videomodlog, maar dan nog zijn hier de foto's. Ik had overlaatst ook problemen met de pc, hij viel constant uit, maar dat is opgelost, ik denk dat een schroefje contact maakte met elektronische apparatuur en zo met de kast en daardoor viel het systeem denk ik uit.

Omdat het paneel van aluminium van It-service beschadigd was, heb ik voor dat bedrag wat anders mogen kiezen, omdat ik toch nog schroefjes voor de radiator nodig had, omdat er daar maar 12 bij zaten en geen 24. En dan heb ik ook nog een temp. sensor gekozen.

ijUX4.jpg


Dus dank u!It-service, Eddy, you're the man!

IPIU6.jpg


bEccL.jpg


Ik heb ook de radiator voorbereid om geïnstalleerd te worden.
Ik had ergens een filmpje op youtube gezien dat je best je radiator van binnen uitspoelt omdat er nog wat restjes van fabricage kunnen inzitten (filmpje van Ronsonut) en dus heb ik dat gedaan. Dan heb ik 1 reeks fans geplaatst, degene die van onder komen te zitten, de witte.

ZcSHq.jpg


Y57X0.jpg

MAXIMUM ILLUMINATION!

Voor de fans die zichtbaar zijn aan de kanten van de 800D, heb ik de regenboog sticker vervangen door een gewone witte sticker.

L8U73.jpg


rQyt0.jpg


kXqit.jpg



Ik ben ook begonnen met het maken van de kooi voor de ssd en het ding waarop de pomp gaat zitten. Omdat er in het topplaatje plexi nog wat openingen moeten gemaakt worden, heb ik dat eraf gelaten. (Er komen daar verbindingen door van de pomp naar het reservoir)

HjCEq.jpg


yW8aG.jpg


U0gTp.jpg


LBjYg.jpg


Dan heb ik de hele radiator met alle fans geïnstalleerd, dat was me een klucht.

F9HsM.jpg


bXyMn.jpg


wNCMK.jpg


yDPyJ.jpg

Met cover.

Lfks4.jpg

Zonder cover.

Hoe het er allemaal uitziet op deze moment.

iSbIo.jpg


Zoals je kan zien, ligt er wat stuff op de cover, dit is omdat de cover altijd bibbert door de grote airflow van de 6 fans, ik ga hiervoor aan de onderkant van de cover wat magnetic strips plaatsen en dan blijft hij gewoon hangen op de schroefjes.

En als finale, nog een paar fotootjes van het cablemanagement, dat er eigenlijk niet is ( je zal het op de laatste foto zien aan de achterkant :) )

pNaWn.jpg


wQPFi.jpg


Dogfw.jpg


euRJX.jpg


Hier nog de modlog video:



Dus dat is het voor de update!
Tot de volgende!
 
Update

This mod is sponsored by

Phobya!
phobya_468x90.gif


Dus bij deze een kleine update:

Eerst mijn nieuwe video update over de mod:

Zoals je kan zien hieronder, heb ik Phobya gecontacteerd en hen gevraagd of ze me wilden sponsoren. En ja hoor, ik had hen gevraagd om een Touch 6 fan controller en die hebben ze me dan opgestuurd. Het is een goede fan controller (heb hem nog wel maar 1 dag in gebruik), enkel het alarm is zeer luidruchtig.



D3izN.jpg


4d8Xv.jpg


Tm9w2.jpg


WpBcf.jpg

Snel geïnstalleerd om het te zien werken.

Dank u Phobya!

Ik heb ook deels de loop geïnstalleerd, wel zonder reservoir (er is een gerucht dat ik lijm ga krijgen voor kerstmis :D), en dit allemaal zonder lekken, en nog steeds zonder lekken. Ik heb hele lage temps gehad, idle 9°C, wat ik zelf nog nooit heb meegemaakt, zelfs niet wanneer ik ramen had openstaan bij buiten -5 en dan 0 in mijn kamer, toen nog wel met mijn i7 860 (2 jaar geleden ofzo)

Lh8qR.jpg

Mugen eraf, wat een smurie!

tmnWC.jpg

Proper maken met de arctic cleaning set.

DYPhu.jpg

blok erop.

U7K8d.jpg

waterloop klaar.

Ky3RP.jpg


oljSU.jpg


UD5bU.jpg

De White Destroyer past goed in het thema van kerst eigenlijk.

1gUyX.jpg

Het kraantje heb ik gebruikt om de loop te vullen en lucht te lossen. Zoals het er nu uitziet gaat het niet uiteindelijk worden hé.

4Ilrd.jpg



jxtM9.jpg

Alles mooi verlicht en ik heb gekozen voor de witte die zijn het mooist.

Mijn moederbord/bios had wat problemen de laatste tijd, geen turbo ratio meer in het bios, nu is alles gefixed en kan ik dus gaan overklokken.

Ik krijg ook voor kerstmis een 670 waterblok :D.

Dat was het voor de update.

Tot de volgende!
 
Update

This mod is sponsored by

Phobya!
phobya_468x90.gif


Eindelijk de examens zijn gedaan, en er is eens weer wat aangekomen na lang wachten, eindelijk mijn kerstcadeau (ondertussen wel al 2 weken geleden aangekomen).

Ik heb enkele helse maanden gehad, liefde :'(, gebroken hart, het leven zit soms tegen, maar swat, even weer door gaan met de build :p

Zoals ik al zei, kreeg ik voor kerstmis een gpu waterblock voor de 670, en dit is aangekomen, wel met wat vertraging, maar dit maakte toch niet uit want ik zat in de examenperiode. Maar nu niet meer dus kan ik er eindelijk mee aan de slag gaan.

iDRK34C.jpg


EPYtUWn.jpg


Mooie doos van EK

cfo0SlM.jpg


7Bklpbq.jpg


Ik had een 2e kabel nodig omdat er 6 fans aan de radiator zitten, dus heb ik 2 kabels nodig van 3 3pins naar 1 3pin adapter kabeltje.

Dus nu heb ik eentje in het rood, voor de rode fans, en eentje in het wit voor de witte led fans.

HpmCjg8.jpg


Nog wat fittings voor het gpu waterblock

j47L5Ky.jpg


45°

hdeCoTA.jpg


gewone fittings, je weet nooit dat er eentje kapot gaat of dat je er plotseling eentje te weinig hebt, dus bij deze voor de zekerheid er nog een paar besteld.

Ik heb ook gemerkt dat 1 3mm ledje aan het flikkeren is dus dit moet eens gecontroleerd worden en desnoods als het mogelijk is, gerepareerd worden.

Dat is het voor deze snelle kleine update, het is 2013 en we zullen eens wat verder gaan werken, er staat veel te wachten, ik heb ook wat filmprojecten lopen dus het wordt nog druk.
Ik ben ook aan het zien voor een nieuwe videocamera zodat ik de 220HS van canon niet meer moet gebruiken, want die heeft een slechte focus.

Als laatste nog een filmpje van mij en het proberen te vullen van de tijdelijke waterloop die ik in de 800D heb geïnstalleerd.

 
Update

This mod is sponsored by

Phobya
phobya_468x90.gif


Hierbij een kleine update, met veel foto's maar niet echt veel is gebeurd eerlijk gezegd.

Ik ben eindelijk begonnen met het maken van het reservoir. Vooraleer ik er verder mee aan de slag ging, wou ik eens testen of zo'n 3mm plaat wel sterk genoeg was om draad in te tappen en dat ik niet een dubbele plaat moest creëeren. Dus heb ik een reepje afval plexiglas genomen en er G1/4 draad in getapt en met succes!

iuZhCLYl.jpg


fGMshhyl.jpg


Door dat succes toch snel ook een kantje gedaan van het reservoir, de kant aan de pomp. De pomp en reservoir gaan met elk een 90 graden fitting recht over elkaar staan zodat er een kort stukje slang kan gebruikt worden en dit zonder klemmen.

sR9rcOLl.jpg


4mdWs4Yl.jpg


A42Qv5Gl.jpg


Het plexiglas barste niet kapot en ook geen scheuren dus toppie!

Ik moest ook nog een stukje aluminium verven voor de voorkant. Het weer was even goed hier in Belgïe dus kon ik even aan de slag met verven. Er moest ook een ander gat ingemaakt worden voor de fancontroller van Phobya, en dus heb ik een andere layout gekozen, knopje onderaan fan controller bovenaan.

B5ix4TSl.jpg

Unpainted

ROONVx4l.jpg

Unpainted

aP7yGE8l.jpg

Painted...

dmq4OANl.jpg


UOUauG1l.jpg


Ik had juist genoeg verf om het stukje te verven, maar ik denk dat ik meer ga nodig hebben....

Terug naar het reservoir. Alles ligt klaar om gemaakt te worden en getapt te worden. Maar hiervoor heb ik de tijd nog niet gehad om boven en onderkant te voorzien van een opening zodat de 140mm fan erdoor blaast.

w3LMjOal.jpg


xNhT0Pyl.jpg


Terug naar het frontpanel. Omdat het stukje alu opnieuw gesneden werd, moest de rode plexi ook voorzien worden van een andere lay out.

Voor
GtRZWiel.jpg


Nadat alles klaar was, heb ik dan het stuk alu op het stuk rode plexi gelijmd...

FEfduOml.jpg


N3SXTOLl.jpg


0oVSWifl.jpg


En dan heb ik heel het ding gelijmd aan de frontpanel van de 800D....

dDqpx2nl.jpg


EViQpgcl.jpg


DJTtTCMl.jpg


z0ISCpml.jpg


U8k18e3l.jpg


S3uQrSAl.jpg


En dan wat spelen met licht :D

HDgrijGl.jpg


l8Gog9ll.jpg


O7UkvHvl.jpg


Rud14Etl.jpg


ej7UKLPl.jpg


8vlknDsl.jpg


cBaYOd8l.jpg


Ovww9xUl.jpg


skLHMNOl.jpg


Ik heb gezegd dat ik nog maar 1 ding te verven had, maar sinds dat ik mijn GTX670 ga waterkoelen, moet het backplate er toch af en dus kan ik dat ook gaan wit verven...

Ik heb ook wat andere dingen aangeschaft ondertussen, een externe dvd schrijver, usb 3.0 kaartlezer en een Seagate 3TB harde schijf, want mij WD Black Caviar 640 Gb schijf had wat problemen soms.

Je kan het hier zien:


Dus de case is eigenlijk af, alleen moet ik nog meer ledstrips hebben voor de voorkant te verlichten. En dan nog het reservoir natuurlijk. Als dat allemaal af is maak ik ook een videoreview van de 800D. En natuurlijk een voor en na foto.

Maar er is meer....
Als ik genoeg geld verdien deze zomer, ga ik waarschijnlijk een tweede waterkoelingloop maken in de 800D voor de 2 670's (ik ga dus dan ook een tweede 670 kopen).

En ik denk ook dat ik geen ROG logo opnieuw ga maken voor het paneeltje maar een Bitfenix logo wat ook wel een cool logo is, maar eerst reservoir en ledjes en dan zullen we wel zien...

Dus dat was het voor deze update,
tot de volgende!
 
Teaser.......

x7hj9Be.jpg


aoEWCos.jpg


Het is al lang geleden sinds er een update was. Ik was van plan er nog een paar te doen maar sinds hij bijna af is, ga ik denk binnenkort nog 1 grote update doen, met alles van de afgelopen maanden.

Tot de volgende...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
alain-s [VERKOCHT] Case mod Project White Verkocht 13
alain-s Project White Gallery & Build Logs 305
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan