Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb dit weekend niet veel kunnen doen omdat het meeste van mijn gerief nog op het werk ligt :s
Dus heb ik alleen wat kunnen puzzelen met de onderdelen voor waar wat komt. Dan heb ook nog dit weekend plexi gaan halen voor mijn midplate. Dit heb ik dan wel nog kunnen doen omdat ik hier nog wel wat zagen heb liggen. Hier alvast wat foto's.
Dit zal wss de opstelling worden Cdrom, Aqua Computer, HDD cage
Dan de midplate
De vraag is laat ik de plexi zo ga ik het opschuren om frosted look te geven of het gewoon zo laten
Dan voor de loop heb ik een paar voorbeeldjes gemaakt omdat ik er zelf niet goed uit geraak hoe ik het wil
Graag jullie mening van wat er het beste uit ziet
Loop 1
Ik zeg ook loop2 vooral vanwege de slang die dan over de 'bodem' komt te lopen. Alleen waarom heb je 2x een res? Het ziet er in ieder geval al super uit zo!
Ik zeg ook loop2 vooral vanwege de slang die dan over de 'bodem' komt te lopen. Alleen waarom heb je 2x een res? Het ziet er in ieder geval al super uit zo!