• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

project"WEM" a.k.a wemmetje's extreme mod

aangezien xtripiot zijn adres niet heeft doorgestuurd(na het in 2 mails gevraagd te hebben) heb ik uiteindelijk dan toch opgegeven op de chiller,hij doet niet wat we hadden afgesproken. punt.
frame word terug omgebouwd naar de originele staat en er komen drie sr1 560 rads in
heb een weekje verlof volgende week dus ik hoop dat ik wat goeie moed vind om hiermee door te gaan :)

Oh...das jammer, zat er nog steeds aan te denken om een chiller aan te schaffen en wilde wachten hoe hij bij jou zou uitpakken. Maar heb xtripiot ook al een tijdje niet meer op't forum gezien eigenlijk.

Wil iedereen aub stoppen met xtripiot zijn chillers zo af te kraken
Hij heeft al bewezen dat hij goeie chillers kan maken,er kan altijd iets mislopen.
Ik wil niet dat er in dit topic slecht gepraat word over hem

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

nou nee hij is niet defect. hij trekt het niet ivm het koelreservior is verkleint zodat hij in de kast zou passen.
Zijn systeem creert ca 1500 watt aan warmte onder load . Alleen zijn videokaarten creeren al 735 watt warmte alleen :) watt warmte en watt stroom zijn twee totaal verschillernde dingen he. Nogmaals een chiller is heel wat anders dan een wc set he. Het moet ook de tijd hebben om te worden afgekoeld in het koelreservoir. Als je drinken in een glas met ijsblokjes gooit is het ook niet binnen 3 seconden ijskoud. En aangezien er bij wem nog geen liter in gaat . En het met twee pompen er doorheen gaat. Denk ik dat het geen tijd heeft om af te koelen. Ik gebruik koelspiralen van titanium in de reservoirs tegen corrosie etc. En daar stroomt normaalgesproken het water langs. En als daar warm water ingaat van je vga’s en het is binnen 1 seconden weer aan de andere kant Heeft dat natuurlijk niet bar veel tijd om af te koelen als je een hoge doorstroming heb. Als je een normale waterkoeling heb is een hoge doorstroming goed. Omdat het dan sneller via de koelribben van de radiatoren gaat en afkoelt. Maar bij een chiller is het maar 1 spiraal dus is die tijd veel korter dus heb je een lagere doorstroming nodig. Maar wem en ik maken ons geen zorgen. Hij wordt gewoon aangepast en er komt een 3 liter reservoir in met 2 spiralen :)

En @ wimo. Ik heb jou voorgesteld toendertijd om kostenloos hem aan te passen als de stroomvoorzieningsproblemen bleven. Dat jij vervolgens niet meer van jezelf laat horen ..tja

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan