• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

project"WEM" a.k.a wemmetje's extreme mod

Pff,,, donders mooie set:D

dankje noob:D

heb me vandaag een beetje geamuseerd :)
lets get started :D
stkBQ.jpg

schroefjes eraf
1nYNQ.jpg

en kaartje zuivergemaakt
kNoRw.jpg

en wat ziet dat er geil uit man :023: die block met het mat zwarte pcb ,really diggin it
PeGds.jpg

dit is de enigste die ik voorlopig ga doen aangezien de andere twee aan het draaien zijn op dit moment,heb geen goesting om ze nu al op water te gaan zetten om ze dan weer te drainen...
i8lv2.jpg

op naar de rex !! (en een pintje)
hwtSs.jpg

het bordje is absoluut machtig mooi,wel een heel stukje kleiner dan gedacht :D
lpRWy.jpg

maar wel heavy :p
PyoEX.jpg

sexy pics
6xGfM.jpg

qAFd7.jpg

en een pr0n picje ;)
y8Lsk.jpg

lelijkste pompen evaaaaarrr
mBO2t.jpg

mooiste pompen evaaarrr
aOFPc.jpg

0thPT.jpg

ik was van plan om ze onmiddelijk samen te solderen waar ze uit de top komen,dus recht naar elkaar toe en dan slechts 2 gesleevde kabels verder
wat is jullie mening hierover? done or not done?

tot mods,bart

zeer mooi gedaan alweer :) Wat de pompen betreft, als je die anders gewoon zo op molex zou zetten kan je dat inderdaad gerust doen. Hou er wel rekening mee dat als je ze ooit terug afzonderlijk wilt of op een controller wilt zetten je enkel meer kans op problemen krijgt.

zeer mooi gedaan alweer :) Wat de pompen betreft, als je die anders gewoon zo op molex zou zetten kan je dat inderdaad gerust doen. Hou er wel rekening mee dat als je ze ooit terug afzonderlijk wilt of op een controller wilt zetten je enkel meer kans op problemen krijgt.
daar heb je gelijk in,denk dat ik ze wel heel ga laten(sleeven uiteraard) en dan gewoon een bp molex station halen,houd het ook mooi overzichtelijk

Je zou eventueel zelfs kunnen proberen met een wat dikkere sleave om de 4 kabels samen te sleaven en op het einde de kabels samen te 'klemmen', dan heb je het zelfde resultaat maar kan je het achteraf nog terug draaien ;)

ik zou ze ook heel laten ..mocht er 1 stuk gaan heb je niet zoveel werk..en idd misschien 1 dikkere sleeve gebruiken (zoals Enthernal zegt)

Erg mooie hardware en blokken..blijf je zeker volgen :D

Je zou eventueel zelfs kunnen proberen met een wat dikkere sleave om de 4 kabels samen te sleaven en op het einde de kabels samen te 'klemmen', dan heb je het zelfde resultaat maar kan je het achteraf nog terug draaien ;)

ik zou ze ook heel laten ..mocht er 1 stuk gaan heb je niet zoveel werk..en idd misschien 1 dikkere sleeve gebruiken (zoals Enthernal zegt)

Erg mooie hardware en blokken..blijf je zeker volgen :D
dankje serial :)

en jullie hebben inderdaad gelijk,en moest er 1 kapot gaan heb ik liever niet al teveel werk om hem weer up and running te krijgen,weet iemand of hij op 1 pomp zou kunnen werken tijdelijk? dus dat de andere bv defect is maar toch blijft zitten? voor een paar dagen uiteraard tot ik een reserve zou hebben

Dat zou dan toch niet uitmaken? denk je dat een keramisch bolletje wat levenslang meegaat slijt ?:p

voor de rest werkt een pomp magnetisch, Het enigste wat kan slijten in een mcp3xx serie of een 6xx/D5 serie is het keramische bolletje wat het draaipunt is.

Maar zoals eerder gezegd, gaat levenslang mee :p

Als je pompen 2 jaar oud zijn even een azijn toerke en ze zijn weer als nieuw!

Je rotor inwendig zou wel kunnen slijten, maar dat is dan ook weer speciaal gehard plastic, maar dan praat je wel over 5+ jaar constant gebruik ik heb nog nooit gehoord van een uitgesleten rotor :p

Laing_D5_explode.jpg

de cpu close up
moest iemand ongeveer dezelfde batch hebben die fantastisch clockt,laat het me weten,dan ben ik gelukkig:D
ns6px.jpg

eens kijken dat het wel past eh ;)
dSInf.jpg

de backplate zit wel ENORM dicht op de ram slots,hier is maar een tiende of 3 v/e milimeter
q3WGA.jpg

dankje thieutje,en wees welkom geheten hier op het forum :D heb jou topic eens overlopen en je hebt ook mooie plannen zie ik ;)

Thanks, al moet ik nog héél véél leren (=ervaring met WC is 0,0 :icon_eyes: ) maar hier komt dat zeker goed, massa's info & ervaringsdeskundigen en nog een pak domme vragen van mijn kant en het resultaat zal er wel komen :) haha

That's a 'big ass' kaart by the way met die koelplaat erop!

Thanks, al moet ik nog héél véél leren (=ervaring met WC is 0,0 :icon_eyes: ) maar hier komt dat zeker goed, massa's info & ervaringsdeskundigen en nog een pak domme vragen van mijn kant en het resultaat zal er wel komen :) haha

That's a 'big ass' kaart by the way met die koelplaat erop!

inderdaad je vraagt maar op :p

en over de kaart heb je ook gelijk :p
ziet er gewoon ziek uit,begint nu pas een beetje te beseffen dat ik de build echt af vind :D
tis 100% gelijk ik het wil en zo zal het ook blijven! :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan