• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project N00B.

Vandaag helaas een veel kortere update dan geplanned.

Ik had gehoopt de mosfets binnen te hebben en een test loop te draaien. Maar dat o zo fijne gls kwam bezorgen, dacht dat het gewoon via tnt zou gaan, dus om meerdere redenen heb ik het nu denk pas morgen en anders vrijdag binnen.
 
De mosfets zijn binnen en zitten nu ook op het moederbord. Helaas was de camera leeg dus een fototje zal ik later mee posten.

Echter nu blijkt dat er toch wel een en ander naar mijn idee niet lekker aangesloten kan worden zonder gekke U bochten in de slangen. Onder andere het verbinden van mosfet->mosfet. Deze zitten bijna tegen elkaar aan, hier kan nog wel een klein slangetje tussen maar dat vind ik niet mooi.

De CPU<->mosfet zit een hoogte verschil in en hier geld een beetje hetzelfde voor.

De komende dagen ga ik, voor zover ik tijd heb, proberen uit te zoeken hoe ik sommige van deze onderdelen gewoon kan aansluiten met alleen maar fittingen en verleng/verloop stukjes.

Daarnaast ga ik het buitenste frame van de kast vormgeven zodat ik deze kan gaan indelen.

(en verder nog een paar verjaardagen vieren *yuck*)
 
:eusa_eh:ja dat zei iemand anders ook al. maar ik zou liever 90gr koppelingen met verlengstukken gebruiken.

maar heb besloten eerst maar ff wat aan de case te gaan doen, dan kan ik tussendoor nog ff verzinnen hoe of wat :eusa_eh:
 
Bij de vorige bestelling zat een fan met een kapot ledje. Deze is nu omgewisseld. Tevens heb ik fan guards besteld.

Dus nu na een omweg via een 120.3 met rode XFC en rode yate loon's staan er nu twee 120.3 met blauwe XFC, blauwe yate loon's en fanguards in elkaar. Ik moet alleen nog de boringen aan de zijkant tappen zodat ik ze daaraan kan ophangen.

De updates waren iets minder omdat ik in de tussentijd de pc van me vriendin aan het ombouwen ben met de componenten uit mijn pc die ik ga vervangen.

Hopelijk draait dat ding van haar een zondag weer en dan trek ik de nieuwe foto's weer over en maak een wat langer verhaaltje.
 
Een beetje late update maar heb het dan ook rete druk gehad. De PC van me GF draait nu weer... Op de kast, voeding en CD/DVD drive en 1 ipv 2 GT8800's na is het eigenlijk gewoon mijn oude pc geworden.

Dit weekend voor het eerst sinds tijden toch maar weer eens aan de spelletjes verslaving toegegeven en wat diablo 2 gespeeld.

Op dit moment is de buitenkant van de nieuwe case af. Ook de eerste 5.25 wand zit erin met een 14cm fan bovenin en een plankje met 14cm gat voor de voeding(fan). Denk dat ik dit weekend pas weer verder ga met de andere zijkant.

Heb tevens me q9550 en 2x 4gb corsair binnen. Nu waarschijnlijk het project alleen nog voldoende vertragen tot de HD 5xxx uitkomt.

Foto's volgen binnenkort weer.

Is er trouwens iemand die een idee heeft om in een later stadium makkelijk een koelblok toe te voegen aan de setup zonder hem helemaal leeg te hoeven laten lopen ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan