• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project N00B.

dvvelzen

Junior Member
Voor ik begin kijk vooral naar onderstaande regel met smiley's want die zullen wel heel veel toepassing op dit project gaan hebben.

:schaam :schaam :eusa_wall: :eusa_wall::wehe => :help :eusa_naughty: :dunno :help :033: :098: => :023:

Het uiteindelijk doel van dit project is het maken van een case met WC. Echter voor mij is het al weer een hele tijd geleden dat ik ook maar ergens mee heb lopen pielen en qua WC wordt het al helemaal de eerste keer. Hopelijk heeft iemand die ook met WC wil beginnen nog eens wat aan mijn "N00B TIP's" of is er op zijn minst een iemand die een leuke avond gaat hebben door een van mijn blunders. Enfin het uiteindelijke doel wordt dus een complete casemod die er ongeveer als volgt uit moet gaan zien. (Owja voor ik het vergeet: ik ben geen fotograaf en geen tekenaar dus je doet het maar met deze kwaliteit :033:)

-- TODO : Schets casemod. --

Ik zal het hele verhaal over aanschaf en dergelijke achterwege laten. Mocht je geinteresseerd zijn kijk dan hier.

Het begon allemaal met het afhalen van deze hele mooie doos:



Ik zal jullie niet vervelen met alle onderdelen die ik eruit heb gehaald, mocht je ze toch om de een of andere duistere reden willen zien kan je ze hier bekijken. Hieronder staan de twee belangrijkste foto's.




Dezelfde avond ben ik aan de slag gegaan met de eerste paar onderdelen in elkaar te zetten. Allereerst de pomp. Ik had verwacht dat dit nog wel iets aan moeilijkheid in zich had, maar dat viel echt alles mee. (alvast een note voorlopig heb ik de setup nog niet getest. Dus wie weet gaat alles wel alle kanten op spuiten.)