30-08 We zijn weer terug in nederland na 2 weken cyprus waar onze zoon zijn bruiloft hield.
Tijdens het niks doen op het strand al wat nagedacht wat de volgende stappen zijn in de build.
Ja distro plates. Ondertussen even googelen op wat sites.
He wat zie ik daar een Rampage Maximus XIII Etreme Glacial voor de helft van de prijs. Fu.... die wil ik. Binnen 5 minuten is de koop rond en de volgende dag ligt het pakketje al op de mat. De volgende uitdaging wordt een cpu (i9 - 10900K) en wat geheugen scoren. Dat moet nog gebeuren.
Gisteren 2 profielen gezaagd voor de ledverlichting die ik er nog bij wil plaatsen. Verder de 2
ledstrips gesoldeerd.
Vandaag er nog eens over nagedacht en ja hoe langer je er over nadenkt des te meer manieren bedenk je om het geheel te bevestigen.
Dus maar weer even wat getekend. De bedoeling is dat het ledprofiel gekanteld kan worden voor een optimale belichting. Een soort kogellager met daarbinnen de ledprofiel en
ledstrip. De ledprofielen heb ik nog van mijn vorige desk.
Zo de binnenringen heb ik gefreesd . Moest wel even een toolpath bijstellen om het gat voor het profiel 0,1mm groter te maken zodat het past. Maar dat krijg je met chinese freesjes die zijn nooit de exacte maat. Maar wel 10 x zo goedkoop.
De binnenringen zijn gemaakt van een scrap paneel die uit de TH-10 komt.
Even passen. Yep past precies.
Nu alle bewerkingen samenvoegen tot een freesfile en dan nog 3 stuks frezen.
Ik ben weer klaar voor vandaag.
Morgen weer verder.