Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gokje: hij heet Kees, maar dat kon zijn moeder niet onthouden, dus die noemt hem maar Jeroen. En ik denk dat hij zijn account aanmaakte voordat iemand hem had uitgelegd hoe de capslock key werkte :003:
Op de minimal tour had ik liever Sander geheten, maar die is vaak al bezet dus wordt het maar Sanders, met een S erachter dus.
Als die ook bezet is wordt het SandersAces, zo ook mijn GT,
dit omdat k mijn Xbox gemod heb met een schoppen aas erin
Mijn nickname:
DJNOMEN1997 is ooit onstaan door een leraar van mij op de basisschool..
Als je naar mn naam kijkt (Menno) en je zet de laatste NO ervoor dan heb je NOMEN.
Het DJ komt omdat k DJ ben en 1997 is mn geboortejaar.
Nee! helemaal niet... mijn stijl is vooral Electro-house. De meeste feesten waar ik moet draaien (tot nu toe) zijn kinderfeesten, communie's etc. Dus vooral All-round
omdat ik eerst erg goed was in het 'dodge": in unreal... had ik de naam aangenomen
: Artfull Dodger
afijn... toen met Unreal een clan gejoined je kent het allemaal wel...
en we speelde voornamelijk Capture the Flag (instagib) ICTF ...
dat speel je met een "Super Shock Rifle" herkentbaar aan de "rode" straal..
omdat ik dus veel dodge... noemde ze me al regelmatig "Raver" en ivm we altijd Instagib speelde... werd het al weer snel "u Rave the Shock rifle"
dus in the end werdt t "ShockRaver"
dat allemaal in een maandje ong. sindsdien nooit meer een andere nick etc.
zelfs als ik nu CoD MW2 speel word ik nog wel is herkent door ook mede oude "unreal tournament" spelers...
Issie hmmm.
Ze noemde me gwn Issie drm heb ik al jaren Issie
Had wel ophet begin toen ik klein was Issie007
Vond ik een beetje raar maakte het Issie
En omdat ik zie dat Issie best populair is geworde in Amsterdam O.O
Gebruik ik Issieee
Flipmode...
Vroegah(12jaar trug) hadden ze dus MTV daar had je dit
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=eHHT7dTmw8U]YouTube - Busta Rhymes - Gimme Some More[/ame]
Sindsdien noemt iedereen mij Flipmode
Elke game die ik speel online heet ik dus Flipmode :066:
Nou ik ben Elite in game wat de afkorting is van Elite Stealth Corps
Hier ben ik door de assassin in guild wars opgekomen, een beetje stealth paar aanvallen en dood
dusja
ik gebruik al hmm sinds het begin van CoD de naam w4rlOck omdat ik in die tijd een hele mooie gitaar tegen kwam met de naam warlock (van BC rich Peter Verspuy Muziekinstrumenten -- Bc Rich WARLOCK BRONZE PACK << electrisch startersets << gitaren << gitaren, versterkers en effecten) en mijn ma luisterde wel eens hardrock en daar hoorde ik ook eens een liedje *i am the warlock* vond ik ook gaaf ( link liedje [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5rDFZdS88fo]YouTube - I am the Warlock By probot[/ame] ) en daarbovenop komt nog een reden XD er was ook nog een band met de naam warlock maar mijn naam komt niet van WoW daarom zit er een 4 in ^^
Pff, mijn nickname stamt uit de tijd van Casejunkies, zit redelijk diepe gedachte in die toch never kan waarmaken
Modernization betekent simpel gezegd vernieuwen, en ik wou vernieuwing brengen in de casemod wereld, en het klonk ook best wel stoer
Word ook wel een geschreven als modernisation, maar vond dat zo gay klinken...
Ik heb de nickname "The Nazgul" in crysis wars, de reden: vindt het gewoon een leuke naam! :icon_biggrin: Ben niet een overdreven fan van lord of the rings maar je moet wat he.
Bij mij is nog nooit iets ontsnapt
ook heb ik een kamer met een slot op de deur
mensen die slangen laten ontsnappen worden ook niet gewaardeerd in deze hobby
ze bezorgen de serieuze slangen houders een slechte naam (die er onterecht is)