• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nicknames, hoe ben je eraan gekomen!

mijn aller eerste naam was sander1423, was ik nog nuub. echte naam + 1234. al in gebruik. toen maar 1423 genomen :p

daarna ben ik naar xolympus gegaan omdat ik toch wel een iets "stoerdere" naam wou. werd ook minder nuub dus dat kwam allemaal goed. gevonden nadat we met een paar vrienden allemaal griekse goden op zijn gaan zoeken. 1tje xcratos. andere xcronos. en ik dan xolympus.
 
Laatst bewerkt:
sja kheb er aardig wat versleten :)

RPG/MMORPG
-Kashani
-Aequitas
-Aequitis

begonnen met een mmorpg genaamd kal online en daar was kashani men naam ...
tijd gespeeld en toen begonnen met Cabal Online Beta ... daar had ik toen als naam AeQuiTaS
en nu uiteindelijk Aequitis omdat veel mensen jaloers waren ofzo en men oude nick was telkens al gebruikt ...

FPS/Shooters
-Shadow
-ScoutzElite
-StrikeZero

begonnen als shadow in counter-strike ... en allerlei varianten ... uiteindelijk battlefield 2142 gaan spelen en was daar de scout class dus vandaar ScoutzElite...
StrikeZero is iets wat later gekomen toen ik wat meer space/gundam like achtige dingen ging spelen :)

real life
-Meester .... sja kwam een maat mee toen ik hem maestro noemde hehe ... dus die maar erin gehouden :p
 
Zwelgje
Het draakje uit de oude tekenfilm over Olivier B. Bommel. naam " als je begrijpt wat ik bedoel ".
Heb m eigenlijk over genomen van me broeder lang geleden.
En gebruik deze sins dien, al heel lang.
Pas ook be me schiet stijl in first persoon shooters.
Maak ik me een beetje boos gaat het een stuk beter.
Dus zo lang als ik het vol hou zou ik deze naam blijven gebruiken.
m1cylufwo995.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmm... ingame heet ik vrijwel altijd 'xkamiikaza',
omdat dat gewoon perfect benadrukt hoe ik speel :D Speel puur shooters.
Vroeger in japan had je van die kamikaze piloten, die zichzelf opofferden om een heleboel mensen te vermoorden / een doel te bewerkstelligen etc.
Daar is mijn naam van afgeleid, ben altijd de eerste die kills maakt, en meestal ook de eerste die weer stof hapt.
 
Daantjuhh14, de meeste TP9 gangers weten het wel, heb het toen ook uitgelegd.

Daantjuhh staat gewoon voor m'n naam:p de 14 erachter is het rugnummer van een oud teamgenoot en een erg goede vriend die is overleden aan kanker toen ik 14 (en hij dus ook) was. Ik heb toen zijn shirt met nummer 14 gekregen.
 
had ik me niet in verdiept ....
verhaal gaat zo .... teveel boondock saints gekeken en uiteindelijk ging ik samen met men bro een spel spelen ... dus ik heette Aequitas en hij Veritas ... wat die lui op hun armen hadden

Grappig.
Maar waarom dan niet Aecetia (het synoniem voor Aequitas) ?

Overigens, je weet dat Aequitas/Aecetia een godin is?
 
Ik begon met SeRiaLKiLLeR op MoHaa SH (Medal of Honor Allied Assault Spearhead) maar daar waren er al zoveel van en iedereen noemde Serial, later kwam ik in een clan waar Herr Hufter de leider van was en Mr. Maniac ook in zat dus werd mijn naam SiR SeRiaL en das zo gebleven :D
 
Meestal wat random keys opgevolgd door wat cijfers.

Bijvoorbeeld:

Shooters:
Cmee.
TyZ3.
Dxx.
Blade.

RPG:
EpicuZz.
DeathNoted. (geweldige anime serie BTW)
LiquidusNitrogenium. (aka Ln2)

En ga zo maar door xD
 
Kort verhaal:

Ik ben echter zomaar op de naam gekomen. Ik had eerst een andere Nick: Nefilem, maar heb deze ingeruild.

Cygn ofwel Cygnus van de gelijknamige constellatie, waar mogelijk Planeet X (niburu) zich bevind.
I was een toevoeging waarop je op Nitr0 uit komt.
Tron niet van de game maar van Transformerstrololol, omdat me vriendin eigenlijk altijd praat over autoTron ipv autobots. lol :p

En toen was Cygnitr0n geboren.
 
Op Urk is het de gewoonte om als vrienden ploegje illigale barretjes te hebben en we zaten dus een keer in een betimmerde garage box een lekker biertje te drinken met een tiental 14/15/16 jarigen.
En een maat van me met veel fantasie raakte lichtelijk beneveld en aangezien ik naast een expansievat van een cv ketel zat en hij niet helemaal wist wat het was kwam hij met de opmerking > jouw hoofd lijkt ook op een boiler.
Sindsdien heb ik dus die naam hier in het dorp.

Dus toen mijn 1 jaar oudere buurjongen (L3p) een PC voor mij had voorgekauwd en hij wel mijn systeem wilde uit testen installeerde hij dus Turok 2 op mijn PC samen met ICQ en moest toen een nick bedenken dus werd het The Boiler.
Deze naam kwam je nooit tegen zelfs in World of Warcraft niet tot de Burning Crusade.
Turok server van mezelf was dus ook elke Headshot Youve got Boiled by .....

Ik game dus net als L3p al heel wat jaartjes alleen met WC sta ik nog in de kinderschoentjes samen met
 
Hmm, Tja, ooit eens verzonnen in een gekke bui, jaar of 4-5 geleden..

Enja, blijf je een beetje in hangen, is nu ook heel moeilijk te raden waar ik weg kom :sarc:

Nog wel een lieve naam, is bedacht door JeanPaul, Fruitmand:sarc:

En Jigsaw @ Steam, zo werd ik namelijk op de stages aangesproken, wegens achternaam (Zaag)

:D
 
Anansi
Snuifje

en in een zeker internetspel waar ik veeeeeeeeeel nicks nodig had :D boefmans

En heel vroeger heb ik, omdat ik bij de Amazing Beefhole Clan kwam (dat was toen de default naam bij counterstrike, als je jezelf geen naam gaf, in plaats van 'player', was het [ABC]grandpa_beefhole... dat was nog in de beta tijd van CS. Ik was toen met mijn 23 jaar verreweg de oudste daar ;D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Alex Wat zijn jullie nicknames op andere fora? Algemene Discussies 8
Bl4ckj4ck666 Barrow ventiel...Hoe gebruiken? Waterkoeling 6
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
XenoMorpH 2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket Waterkoeling 6
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
P Hoe sluit ik 3 mm led's aan ? Advies Waterkoeling Setup 5
djghostogb Hoe Aqua-Computer Aqualis Base 450ml monteren op de Aqualis Pump adapter for D5? Waterkoeling 8
J hoe air bleeden uit loop? Waterkoeling 4
J Hoe waterblok schoonmaken? Waterkoeling 2
T Hoe kopier en plak ik in dit forum HighFlow Forum 3
T Waar en hoe plakken jullie temperatuur sensors? Handleidingen en Installatie Tips 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Hoe Corsair Vengeance Heatspreaders verwijderen? Waterkoeling 27
W Hoe aan te sluiten: Aquaero 6 controller en Alphacool pomp Waterkoeling 0
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
88Gamer88 Hoe switch maken 12V & 7V met druk knop ? Handleidingen en Installatie Tips 34
P Hoe vergroot ik mijn wifi signaal? Hardware & Software 7
J WiFi (hoe (on)gezond is t?) Nieuws en Sport 9
coolfris Hoe een glas water in te schenken Handleidingen en Installatie Tips 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
cederieck Knik in loop Hoe los ik dit op ? Waterkoeling 6
iSP TV kiezen/beoordelen in de winkel, hoe doe je dat? Electronica 7
ChillPascal Hoe een custom powerswitch aansluiten Handleidingen en Installatie Tips 18
Arniebomba GTX680 DCUII SLi WC setup, hoe afstand overbruggen? Waterkoeling 8
gunny Koolance TMS205 - Aquaero 5 pro Hoe en wat Waterkoeling 0
E crysis 2 nat type : strict. hoe op te lossen Problemen & Oplossingen 9
R Hoe de fans van de Twin Froxr II vervangen en voornamelijk, met welke? Overige Koeling 7
Stephan---pro Hoe bevestig je noppenschuim? Problemen & Oplossingen 3
canonchiel Hoe moet ik mijn wc set aansluiten Waterkoeling 10
T Hoe vraag ik een RMA aan? HighFlow Webshop 3
D3T0X Meedenk topic. Hoe een deur naar boven open laten gaan? Cases en Modding 4
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
Robin Intel ivy bridge hoe denk jij erover? Hardware & Software 36
D [GEVONDEN] goedkope laptop ( maakt niet uit hoe oud die is ) Gevonden 4
Sw333t Vraagje over reference gpu (en hoe die te herkennen voor aanschaf) Hardware & Software 10
O Hoe Bitspower D5/MCP655 Dual Top in de kast monteren? Handleidingen en Installatie Tips 10
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
T1mmy Hoe een fan controller demonteren ? Cases en Modding 7
P Waterkoeling wel/niet gebruiken en zo ja hoe? Waterkoeling 21
C Overgaan op waterkoeling, maar hoe wat waar en waarmee? Advies Waterkoeling Setup 3
S Heatkiller 3.0 NICKEL hoe schoonmaken? Waterkoeling 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan