• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nicknames, hoe ben je eraan gekomen!

BlackWhizz... tjsah lang lang geleden toen je nog met een 56k verbinding zat te runescapen dacht ik dat t leuk was om mezelf zwarte tovenaar te noemen. BlackWizard was al bezet dus toen dat dr maar van gemaakt :p

En sindsdien altijd dezelfde naam voor alle nicknames gebruikt :p
 
Ik heb mijn nickname daadwerkelijk gekregen op de XS4all quake servers in 1996 alweer :) omdat ik nooit kogels had en dus altijd met een bijl rond liep dankzij een trage modem die zorgde voor een hoge ping :(

Uiteindelijk ben ik zo berucht geworden dat er een server is omgebouwd tot een balanced versie waarbij bepaalde wapens wegvielen als je een x aantal frags had gemaakt dus bij 5 kill geen boomstick meer. bij 10 geen lightning gun meer etc etc tot je de laatste kill met alleen bijl moest doen :)
 
Mensen vonden mijn aanpak in de oude command and conquer games 'raadselachtig' dus vond ik het grappig om 'ontcijfer' als nick te hebben.. dat klonk nogal slecht.. 'decrypt' was niet veel beter xD dus beetje slecht engels combineren en je komt op 'decypher' uit dat redelijk vet klinkt :p beetje morphen zodat de looks ook nog leuk zijn en je kreeg 'DeCypher' en daarna 'D-Cypher'

DoomEater (mijn allereerste nick en nog steeds veel gebruikt) komt uit Diablo 2 :p een unique mob daar op Hell difficulty in Act I heette ook DoomEater (tot ik 'm slachtte ofc)
 
M'n nick komt van de drummer van de Muppets, Animal omdat ik zelf ook drummer ben. En m'n achternaam Baars. 1+1=2.

Lekker simpel en in de band wordt ik ook vrijwel altijd Animal of Baars genoemd.
 
Baretsu is hoe de Japanners bij Pentax Europe me noemde toen ik daar zo'n 15 jaar geleden les en consultancy gaf. Het is eigenlijk gewoon de 'verjapansing' van Bart, opgebouwd uit de 3 klanken ba - re - tsu (Hiragana) omdat zij geen klinkers en medeklinkers kennen maar klanken.

'Bart' wordt dus:
baretsu.jpg
 
Ik heb mijne voor het eerst in CS gebruikt eerst had ik player maar zo waren er nog ;)
Dan even op yahoo gekeken en naar Griekse goden en titanen gekeken .... sja Hyperion titaan/god van het licht en zoon van Ouranos en Gaia goden hemel en aarde.

Hyperion wiki :)

Leek me leuk, en aangezien ik zeer goed in CS was ;) en nog nagenoeg niemand op de wereld had deze nick :)
 
vroeger (toen battlefield 2 uitkwam) heb ik een de online naam(wat eigenlijk geen naam is) IlIlIlIlIl aangenomen. Helaas werd ik door die naam wat vaak ge-banned omdat ze dachten dat als je zo'n naam gebruikt je automatisch een cheater bent :eusa_eh: dus toen poosje Streepje of streepio of streipschjen gebruikt maar sinds cod:mw2 en bfbc2 maar weer gewoon IlIlIlIlIl.

Ingame ziet het er meer uit als llllllllll wat uiteraard een mooier effect geeft :p
 
voeger zon 5-6 jaar terug geloof ik. hadden mijn zus en der vriend een clannetje genaamd vanos, vond het altijd wel vet om ze bezig te zien, toen ik voor het eerst ging gamen (online) moest ik natuurlijk een nickname hebben, toen maar Vannos van gemaakt :)
 
In den beginne (Quake 1, 2) had ik Thunderer als nickname, vrij vertaald "Donderaar". Gewoon omdat ik het wel cool vond.

Daarna wou ik eens iets anders en aangezien de oude Egyptische cultuur me enorm intrigeerd had ik even Anubis in gebruik maar dat komt zoveel voor dat ik iedere keer weer Anubis01, Anubis99 en van die dingen moest nemen en dat vond ik dan ook maar nix ...

Maar ik ben ook fervent autoliefhebber en toen ik Bad Boys 1 ging kijken, deed er een vette Corvette Stingray in mee met als nummerplaat "AzzKickr" en vandaar dat ik dat heb overgenomen. Op lans enzo en bij vrienden is de roepnaam dan ook vaak gewoon Azz of Ass. Op plaatsen waar AzzKickr al in gebruik is, ben ik AssKicker of ijskikker.
 
mijn nickname is ooit verzonnen samen met maat zo van ik moet een nickname hebben

want ik had niet echt een online naam

zo kwam ik op de naam mixedup

ik dacht luister altijd veel en veel verschillende sooorten muziek vandaar deze naam

soms gebruik ik ook totalymixedup als mixedup bezet is :D
 
Gangstaar-B: in m'n puberale hip-hip tijd leek me dat wel een vette naam (gebruikt voor mobstar en rs)
Creatine-Muscle: ik had een nieuwe naam nodig, en aangezien ik een pot creatine (voedingssupplement) zag staan naast m'n bureau, koos ik voor die naam. (tijd heeel veel zitten fitnessen)
tb360GAMER: had een gamertag nodig voor de xbox, m'n initialen zijn tb en ik ben een 360gamer... lag lekker in de mond. inmiddels hebben 3 van m'n vrienden dezelfde naam maar dan met hun initialen, en ook nog eens 10 of meer van hun vrienden :p
tb360gamer bebruik ik ook op youtube en e-bay
Polymath: een tijdje geleden wou ik op sommige games van de naam Creatine-Muscle af, aangezien mensen snel de conclusie trekken dat je een domme hoop spieren bent (na flinke vermindering in het sporten is er niet meer dan een taaie spriet over) ... dus zocht ik een wat wijzere uitstraling... Polymath was geboren :praygod
 
- Das Experiment (op forums)
- Wynardtage (oude nick - Nog wel in gebruik bij GRID)
- Chronisch (huidig)

Waarom?
Das Experiment vond ik toen een gave film (nog steeds trouwens) Sinds 2003 in gebruik.
Wynardtage (naam van een band) maar vond dat toch een beetje irritant om een bandnaam als nick te hebben.

Chronisch. Tja. :eusa_eh: Kan er zelf wel om lachen. Vraag me niet waarom. Mijn Ebay naam is Chronische Staar :''')

Heb mij ook net aangemeld bij de HighFlow group op Steam ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Alex Wat zijn jullie nicknames op andere fora? Algemene Discussies 8
Bl4ckj4ck666 Barrow ventiel...Hoe gebruiken? Waterkoeling 6
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
XenoMorpH 2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket Waterkoeling 6
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
P Hoe sluit ik 3 mm led's aan ? Advies Waterkoeling Setup 5
djghostogb Hoe Aqua-Computer Aqualis Base 450ml monteren op de Aqualis Pump adapter for D5? Waterkoeling 8
J hoe air bleeden uit loop? Waterkoeling 4
J Hoe waterblok schoonmaken? Waterkoeling 2
T Hoe kopier en plak ik in dit forum HighFlow Forum 3
T Waar en hoe plakken jullie temperatuur sensors? Handleidingen en Installatie Tips 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Hoe Corsair Vengeance Heatspreaders verwijderen? Waterkoeling 27
W Hoe aan te sluiten: Aquaero 6 controller en Alphacool pomp Waterkoeling 0
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
88Gamer88 Hoe switch maken 12V & 7V met druk knop ? Handleidingen en Installatie Tips 34
P Hoe vergroot ik mijn wifi signaal? Hardware & Software 7
J WiFi (hoe (on)gezond is t?) Nieuws en Sport 9
coolfris Hoe een glas water in te schenken Handleidingen en Installatie Tips 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
cederieck Knik in loop Hoe los ik dit op ? Waterkoeling 6
iSP TV kiezen/beoordelen in de winkel, hoe doe je dat? Electronica 7
ChillPascal Hoe een custom powerswitch aansluiten Handleidingen en Installatie Tips 18
Arniebomba GTX680 DCUII SLi WC setup, hoe afstand overbruggen? Waterkoeling 8
gunny Koolance TMS205 - Aquaero 5 pro Hoe en wat Waterkoeling 0
E crysis 2 nat type : strict. hoe op te lossen Problemen & Oplossingen 9
R Hoe de fans van de Twin Froxr II vervangen en voornamelijk, met welke? Overige Koeling 7
Stephan---pro Hoe bevestig je noppenschuim? Problemen & Oplossingen 3
canonchiel Hoe moet ik mijn wc set aansluiten Waterkoeling 10
T Hoe vraag ik een RMA aan? HighFlow Webshop 3
D3T0X Meedenk topic. Hoe een deur naar boven open laten gaan? Cases en Modding 4
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
Robin Intel ivy bridge hoe denk jij erover? Hardware & Software 36
D [GEVONDEN] goedkope laptop ( maakt niet uit hoe oud die is ) Gevonden 4
Sw333t Vraagje over reference gpu (en hoe die te herkennen voor aanschaf) Hardware & Software 10
O Hoe Bitspower D5/MCP655 Dual Top in de kast monteren? Handleidingen en Installatie Tips 10
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
T1mmy Hoe een fan controller demonteren ? Cases en Modding 7
P Waterkoeling wel/niet gebruiken en zo ja hoe? Waterkoeling 21
C Overgaan op waterkoeling, maar hoe wat waar en waarmee? Advies Waterkoeling Setup 3
S Heatkiller 3.0 NICKEL hoe schoonmaken? Waterkoeling 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan