wâldpyk
Junior Member
mijn plannen:
tegenwoordig hebben alle wat luxere cases een optie om kabels weg te werken. de antec 900 heeft dat nog niet genoeg in mijn ogen. dus daar gaat het een en ander aan gebeuren.
maar dan zit ik nog met de watercooling die ik er in wil hebben, als we toch bezig zijn de kabels achterlangs te laten gaan waarom dan niet de cooling ook. dus mijn uit daging is om zo weinig mogelijk kabels/slangen te laten zien..
in dat plaatje passen natuurlijk geen hardeschijfen die in een tray hangen. dus de trays gaan er uit. zoals je hier onder kan zien mist de case op dat punt dus een pijler om te steunen. daar zal ik ook een oplossing voor moeten zoeken (niet mijn case).
het deel waar het moederbord op komt word een geheel. zo dat ik mijn eigen gaten kan maken en je niet kan zien dat het ooit 2 delen zijn geweest. de hardeschijven + ssd zullen op de achterkant van de tray komen zo dat ze uit het zicht zijn.
dan het kleuren schema. het lijkt mij best wel vet om met notenwortelhout te gaan werken. daar bij een strakke witte kast. beetje zoals hier beneden.
daarbij denk ik dat transparante slangen het mooiste staan.
gecombineerd met koperen onderdelen moet dat een mooi effect geven
net als met de antec 100 mod. wil ik wat gaan doen met het deel dat boven de voeding zit. ik ga weer 2 compartimenten maken. zo dat de kabels die echt door de case heen moeten niet zicht baar meer zijn. het zij paneel met plexiglas word dan ook vervangen voor een dichten een waar ik zelf een raampje in kan zagen
bij de de antec 100 mod maakte ik gebruik van witte plexiglas. dat was met het zwart wit schema wel te doen, maar voor deze mod wil ik frosted plex gaan gebruiken. dit omdat ik wil gaan spelen met rgb leds in de case. ik denk dat het mooier gaat staan en kleurt als ik frosted gebruik.
de case hoe hij er nu voor staat:
ik heb destijds brikdinges geholpen met zijn mod. door hem een voeding op te sturen. in ruil daarvoor gaat hij mijn moederbord tray aan passen.
[message=36081810,noline]brinkdinges schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:29[/message]:
Update
We beginnen met het verrassingspakket dat ik van Waldpyk gekregen heb. Hij hielp me toen ik in tijdnood zonder voeding voor deze kast zat. Binnen een dag stuurde hij een doos vol leuke spulletjes kosteloos naar me op, waardoor ik weer verder kon met de mod. Als tegenprestatie zal ik binnenkort een paar mods aan zijn kast uitvoeren
de kast meteen maar weer gesloopt. de bovenkant er afgehaald. ik ga denk ik de kap er aflaten en er een houten boven kant op zetten.
op de onderstaande foto zie je nog de boven kant van de bay zitten. dat vind ik niet strak staan.
de dremel gepakt. hoppa !! das een stuk makelijker dan mijn viguurzaag :+
half way nog steeds met het zelfde schijfje
nu nog afwerken en hij kan weer in de case.
ook direct een stuk plex op maat gemaakt om een ''shot '' te kunnen maken tussen de voeding en het moederbord.
alvast een 120mm gat uitgetekend voor de voeding .
Laatst bewerkt: