Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat voor 8 pins kabel bedoel je? Als je die van de cpu en gpu's bedoeld dan ga je dat ook nooit vinden. In die kabels zijn niet de voltages voor sata aanwezig.
Er gaat geen 8 pins kabel naar je ssd, wel een 5 kabel/15 pins SATA power kabel en een Sata data kabel. Er gaat een 8 pins kabel naar ofwel de CPU ofwel je GPU. Welke niet op een SSD passen.
Dus ik neem aan dat je de SATA power kabel bedoeld vanaf je voeding. Hier zijn wel gesleevede varianten van, maar deze zijn voor elke voeding verschillend. Wel zijn er standaard gesleevde verlengkabels, deze zijn allemaal hier te vinden: Zoekresultaten
bedankt! , excuses ik ben er nog niet zo heel erg in thuis allemaal , ik rommel net een beetje aan met de Pc , ik vind het wel mooi, ik heb een corsair Rm en ik heb de ssd,s op de voeding met een 6 pin ( lol zie ik net ) aangesloten onder het kopje peripheral en sata op de voeding
In dit geval zouden deze kits moeten passen: Zoekresultaten
Wat je ook kan doen is de huidige kabels met de een of andere sleeves naar eigen smaak sleeven, kost wat tijd en moeite maar is misschien wel leuker. Dan moet je wel uitkijken met het terugstoppen, dat het wel overeenkomt.
bedankt! , okee , ik had hier al wat mooie gesleevde kabels uitgezocht i nde Shop , maar ik kon deze nergens vinden , deze Kabel kwam met m,n Voeding, kan er meerdere ssd,s op aansluiten , die setjes zijn ook wel erg mooi