Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[waterkoeling] Intel Socket 1366 : Core i7-990X en SLI ZT-50303-10M Geforce GTX560 Ti
witcher 2 :023: Dat spel is nu voor mij de motivatie om eind van dit jaar maar weer eens een gamepc te gaan samenstellen. In 3D zal wel helemaal mooi zijn!
ik zou mijn koolance helemaal boven zetten in mijn 5.25" bay daar onder zal de lamtp fan contr. komen en dan mijn blu ray kweet het nog nieet zeker... mmm kzal het wel zien als alles is toegekomen zeker
Interne plaatsing wordt denk ik aan de krappe kant als ik op je foto's afga. Met goed kabelmanagment in de hele kast past het reservoir waarschijnlijk wel naast het moederboord. Dat kan je denk ik het beste zelf even opmeten.
Op zich heb je praktisch gezien natuurlijk geen extra reservoir nodig. Het is nu puur voor het visuele aspect. Het frozenq reservoir oogt denk ik beter in een wat ruimere omgeving, maar dat is dan geheel mijn smaak.
Een kleiner tube reservoir is mischien een mooiere optie. Met hulp van wat ledverlichting kan dat ook een erg mooi effect geven.
mss plaats ik de frozen cube aan de buitenkant van mijn kast
en wat gaten boren en zo terug in mijn kast mijn kameraad werkt in en gemisch bedrijf dus die gaat wat coole stikkes voor me fixen
ik zal he wel zien als mijn pakket is toegekomen. ik ga het in ieder geval creatief afwerken
kan er mij iemand helpen met het vinden vaan goeie koelblokken voor mijn moederbord er is wel een fullcover van EK maar liever ik heb liever koperen blokken