Beste,
Graag zou ik in mijn Thermaltake Tower 900 een waterkoeling systeem zetten op mijn RTX 2080Ti van het merk HP (NVIDIA RTX 2080 Ti GeForce 11GB GDDR6 Genuine HP Part L34252-001).
Deze loopt mijn zijn originele stockcase te warm naar mijn zin. (89°C is geen uitzondering)
Huidige koeling voor CPU:
EKWB EK-Velocity - Copper + acetal CPU Koeler
EK-XRES 140 Revo D5 PWM
Radiator is Alphacool ut60 480mm
4 4-pin fans PWM van Be-Quiet Pure-Wings 2
Fexibel tubing EKWB EK-DuraClear transparant 11,1/15,9mm
In mijn Case Thermaltak Tower 900 is er zeker voldoende ruimte voor nog een extra build. Ik heb nog een slot vrij om nog een radiator te plaatsen met 4 fans, flex tubing en een pomp op de bodem.
Rekening houdend dat ik vermoedelijk een tweede zelfde GPU in nabije toekomst zal ontvangen en deze er zal moeten bijgenomen worden.
Kwestie van hier eventueel rekening mee te houden welke verbindingsstukken ik kan of moet aanschaffen om deze twee te verbinden in een koelingsloop tenzij er beter een apart wordt opgezet?
Moederbord Aorus Master Z390 met 3 PCIE sloten waarbij nu een bezet wordt door de huidige GPU.
Wat raden jullie mij aan voor block en installatie.
Foto's kan ik altijd nemen en uploaden.
Alvast bedankt,
Graag zou ik in mijn Thermaltake Tower 900 een waterkoeling systeem zetten op mijn RTX 2080Ti van het merk HP (NVIDIA RTX 2080 Ti GeForce 11GB GDDR6 Genuine HP Part L34252-001).
HP RTX 2080 Ti Specs
NVIDIA TU102, 1545 MHz, 4352 Cores, 272 TMUs, 88 ROPs, 11264 MB GDDR6, 1750 MHz, 352 bit
www.techpowerup.com
Huidige koeling voor CPU:
EKWB EK-Velocity - Copper + acetal CPU Koeler
EK-XRES 140 Revo D5 PWM
Radiator is Alphacool ut60 480mm
4 4-pin fans PWM van Be-Quiet Pure-Wings 2
Fexibel tubing EKWB EK-DuraClear transparant 11,1/15,9mm
In mijn Case Thermaltak Tower 900 is er zeker voldoende ruimte voor nog een extra build. Ik heb nog een slot vrij om nog een radiator te plaatsen met 4 fans, flex tubing en een pomp op de bodem.
Rekening houdend dat ik vermoedelijk een tweede zelfde GPU in nabije toekomst zal ontvangen en deze er zal moeten bijgenomen worden.
Kwestie van hier eventueel rekening mee te houden welke verbindingsstukken ik kan of moet aanschaffen om deze twee te verbinden in een koelingsloop tenzij er beter een apart wordt opgezet?
Moederbord Aorus Master Z390 met 3 PCIE sloten waarbij nu een bezet wordt door de huidige GPU.
Wat raden jullie mij aan voor block en installatie.
Foto's kan ik altijd nemen en uploaden.
Alvast bedankt,