• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vragen over: Aqua-Computer Aquastream Pomp

asxt_ae.png

ik heb geen aquabus, ik kan alleen zien op hoeveel Hz de pomp draait (max 75 Hz, als ik hem hoger zet lijkt hij wel steeds re rebooten in snelheid)

Maar ik vroeg me gewoon af hoeveel Liter per uur ik haal

SNAG-0011.jpg

SNAG-0012.jpg

Laatst bewerkt:
Nog ff terug naar het begin; een vraagje aan Vincent, kun je mij vertellen hoe deze pomp de fan's aanstuurd(spannings afhankelijk of anders). Of weet jij bij toeval of het mogenlijk is om de uitgang van de pomp te gebruiken als signaal voor een booster met eige voeding.

vraag over Aqua-Computer Aquastream XT-ultra

ff een vraag wat betreft mijn Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra pomp ... of mijn pomp nog een 360 rad erbij aankan ? ik heb nu 1x 240 en 2x 120 rads en wil nog een 360 achterop plaatsen met 3 triebwerks :icon_super: heeft dit veel nut ? merk ik dat in mn temps ?

ik heb geen plek meer voor een 2e pomp jammer genoeg :073:

m.v.g

ik denk dat je er idle niets (of bijna niets) van zou merken en stressed een heel klein beetje...
ik denk dat je meer in je cpu temps zou zien als je de 240rad en de laatste 120rad met mekaar om zou wisselen (omdat je 120 rad nu alle hitte van je gpu's krijgt en dus in zijn eentje moet zorgen voor het koele water van je cpu :)

idle is hij nu tussen de 32 en 36 gr en load gaat hij naar 50 / 55 gr en als t buiten warm is richting 60 / 62 , dat wat je zegt zou best weleens kunnen helpen idd ga ik binnenkort eerst eens proberen maar de pomp zou t wel aankunnen dus ?

in het topic http://www.highflow.nl/forum/f6/volgorde-componenten-loop-1287/ wordt over de volgorde in een setup uitgelegt....

uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat het niet veel uit maakt waar welk onderdeel zit (behalve res voor de pomp) voor de temps.

Bij de eerste ervaring had ik eerst alle rad (1x 360 en 1x 240) aan het einde van de setup zitten, toen dacht ik dat als ik de 240er nu middenin de loop zet tussen de CPU en de GPU zal dat vast schelen... het scheelde niets in de temp van de CPU en de GPU.

Laatst heb heb ik een Primochill T3 in me setup gezet en daar mee 2 loops gemaakt.
1 met alleen de CPU met een 360 rad en 1 loop met daar in een NB/SB blok + 2 GPU's op een 120 rad.
Nu dacht ik dat de 2e loop veel heter zou worden om dat er zo veel op een 120mm rad zat...
Maar weer maakt het niet uit... de water temp aan het einde van elke loop meet ik voor de rads en die zijn nagenoeg altijd gelijk en ook nog steeds het zelfde als toen ik ze niet opgesplitst had met de T3...

Je kunt het natuurlijk altijd proberen om de volgorde van de rads om te draaien, en als je het doet zou ik graag horen wat de uitkomsten daar van zijn.

Een extra 360 rad zal misschien je water temps iets naar beneden halen, maar zo als dopestuff al zei zal je op de temps van de onderdelen er niet heel veel van merken.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Vragen over de Aqua-Computer Aquaero 4.00 Cases en Modding 17
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
P Vragen over Thermaltake Pacific PR22-D5 Plus Handleidingen en Installatie Tips 3
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
Bokeh Hardtube volgorde vragen Waterkoeling 2
J Vragen over Phanteks RGB produkten icm MSI Mortar max moederbord Cases en Modding 3
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
A Vragen omtrent rigid tubing, merkcompatibiliteit van fittings/tubes, en puur water. Advies Waterkoeling Setup 3
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
F vragen over hardware en scherm keuze itx build Hardware & Software 0
F Enkele vragen ivm waterkoeling Waterkoeling 3
S Vragen voor "nieuwe" setup. Waterkoeling 4
R 1e WC builld. Advies en vragen Advies Waterkoeling Setup 5
D Vragen van een beginner Cases en Modding 3
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
Sw333t SLI Noob vragen NVIDIA 31
F Peltier TEC vragen! Overige Koeling 28
R Nieuwe PC Build vragen Hardware & Software 32
Joren [Overclock] Kleine Vragen Topic Overclocking 4
G aantal vragen Waterkoeling 3
I Vragen over waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 12
R Waterkoeling vragen. Waterkoeling 3
Thieutje Fillports vragen Waterkoeling 2
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
Thieutje Enkele algemene beginners vragen betreffende merk verschillen Advies Waterkoeling Setup 26
S advies eerste WC setup + enkele vragen Advies Waterkoeling Setup 1
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
H Beginners vragen omtrent waterkoeling setup... Advies Waterkoeling Setup 9
P Waterkoel setupje + vragen Advies Waterkoeling Setup 4
C [WaterCooling] Vragen & Advies (al besteld) Advies Waterkoeling Setup 15
cool daddy Diverse vragen.... NVIDIA 6
S Waterkoeling overgenomen, aantal vragen Waterkoeling 4
cool daddy Diverse vragen over PC samenstellen Hardware & Software 6
I Meerdere vragen betreft water koeling en fan control Advies Waterkoeling Setup 10
mailbomber 2 verschillende vragen mbt radiatoren en coolblokken Waterkoeling 13
Viepert Vragen over de Bitspower X-station Overige Koeling 16
I Vragen over EK Bay Reservoir Waterkoeling 7
S Tj07 window vragen Cases en Modding 8
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
J 2 vragen over meest geschikte waterblock Waterkoeling 18
H mijn eerste wc setup, mijn eerste vragen Advies Waterkoeling Setup 4
C Vragen over de chillers (Hailea) Waterkoeling 7
R XSPC X2O Delta V4 WaterCooling Kit vragen. Waterkoeling 2
E Nieuwe PC ineengeknutseld, nog wat vragen die blijven Waterkoeling 1
E Nieuwe grafische kaarten, SLI/CF setup en koeling vragen Waterkoeling 11
R Sunbeam Sound Activated CCFL controller vragen Cases en Modding 41
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
T Ff wat OC tips vragen... Overclocking 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan