• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vragen over: Aqua-Computer Aquastream Pomp

fans aansluiten op aquastream XT Ultra

Dag mensen,

Het probleem met de schroeilucht was 2 opgeblazen rad fans.
ik wil deze fans nu gelijk vervangen voor 2 nieuwe en deze aansluiten alle 2 op de aquastream XT ultra zodat ze dus harder gaan draaien als t water warmer word? kan dit?
ik heb gezien dat er een max van 5watt zit op de fans wat de pomp kan hebben.

misschien kunnen jullie gelijk 2 fans aanbevelen die goed werken in combinatie aquasuite software en dus ook op de pomp kunnen!
er is namelijk veel keus in

aha dat is een radiator met een redelijk dichte fin structuur (de koelvinnen zitten dicht op elkaar)
dan zou ik gaan of voor 1350 rpm yate loons, of omdat je hem toch aan een fancontroler hangt de zalman fans (die gaan tot 1800 rpm)
beide laten zich best wel ver terug "schroeven" en zouden het goed moeten doen op jou radiator ;) (die eigenlijk gebouwd is voor high-rpm fans)

dat alle 2 fans samen niet meer als 5W mogen gebruiken lijkt mij eigenlijk een beetje raar, want dat is bijna niet te doen....

aquastream XT pomp snel laten pompen of langzaam (silent mode)

Dag iedereen,

Ik zat me vandaag af te vragen of ik mijn pomp niet op silent mode kan laten draaien (minder toeren dus minder herrie), aangezien het water naar mijn zin niet als een gek hoef te worden rondgepompt, en t enige wat gekoeld word is me cpu die op stock draait.

zouden me componenten nu warmer worden of nog wat koeler doordat t meer tijd heeft in de rad om af te koelen?

Als het goed is is dat een pomp met usb aansluiting die je bedient via een programma in windows.
dit kan je checken door even achter op de pomp te kijken en zien of je deze aansluiting ziet ( zie afbeelding ) ( rechter aansluiting USB)
72794d1234524148-aquastream-xt-ultra-usb-anschluss-usb-pumpe.jpg

zouden me componenten nu warmer worden of nog wat koeler doordat t meer tijd heeft in de rad om af te koelen?

in theorie zou het iets meer af moeten koelen maar ik denk echter dat je er niet veel zal van merken dan behalve dat de pomp stiller zal zijn.

instellingen waterpomp en aansluitingen

hallo allemaal

vraagje wie gebruikt er een Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra.

ik heb wel een paar vragen :

1 als ik de de aansluiting van de fan gebruikt gebeurt er niets met de fan ook niet als ik hem in het software aan pa. kan iemand mijn hier meer over vertellen.

2 op de pomp zit een aansluiting voor de fans je kunt er tot 5 watt fan mee aansturen klopt die en moet je echt de verdeler kopen die ze hebben, of kun je deze zelf maken.

je kunt er zoveel meer regel met deze pomp kan iemand mijn vertellen wat zo`n beetje de juiste waardes zijn

alvast bedankt

hoe kan ik de Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra insyellen

hoi

wie heeft ervaring met de Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra.
ik heb 3 fans boven mijn radiateur hangen nu wil ik deze gaan regelen met me pomp. hoe moet ik dit instellen zodat de fans steeds een stap hader gaan draaien. ik heb het nu zo als de fans gaan draaien gaan ze van 40% in een keer naar 100%. kan dit ook staps gewijs. ik schik iedere keer als ze vol uit gaan draaien,:003:

kan iemand mijn helpen met dit probleem

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Vragen over de Aqua-Computer Aquaero 4.00 Cases en Modding 17
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
P Vragen over Thermaltake Pacific PR22-D5 Plus Handleidingen en Installatie Tips 3
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
Bokeh Hardtube volgorde vragen Waterkoeling 2
J Vragen over Phanteks RGB produkten icm MSI Mortar max moederbord Cases en Modding 3
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
A Vragen omtrent rigid tubing, merkcompatibiliteit van fittings/tubes, en puur water. Advies Waterkoeling Setup 3
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
F vragen over hardware en scherm keuze itx build Hardware & Software 0
F Enkele vragen ivm waterkoeling Waterkoeling 3
S Vragen voor "nieuwe" setup. Waterkoeling 4
R 1e WC builld. Advies en vragen Advies Waterkoeling Setup 5
D Vragen van een beginner Cases en Modding 3
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
Sw333t SLI Noob vragen NVIDIA 31
F Peltier TEC vragen! Overige Koeling 28
R Nieuwe PC Build vragen Hardware & Software 32
Joren [Overclock] Kleine Vragen Topic Overclocking 4
G aantal vragen Waterkoeling 3
I Vragen over waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 12
R Waterkoeling vragen. Waterkoeling 3
Thieutje Fillports vragen Waterkoeling 2
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
Thieutje Enkele algemene beginners vragen betreffende merk verschillen Advies Waterkoeling Setup 26
S advies eerste WC setup + enkele vragen Advies Waterkoeling Setup 1
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
H Beginners vragen omtrent waterkoeling setup... Advies Waterkoeling Setup 9
P Waterkoel setupje + vragen Advies Waterkoeling Setup 4
C [WaterCooling] Vragen & Advies (al besteld) Advies Waterkoeling Setup 15
cool daddy Diverse vragen.... NVIDIA 6
S Waterkoeling overgenomen, aantal vragen Waterkoeling 4
cool daddy Diverse vragen over PC samenstellen Hardware & Software 6
I Meerdere vragen betreft water koeling en fan control Advies Waterkoeling Setup 10
mailbomber 2 verschillende vragen mbt radiatoren en coolblokken Waterkoeling 13
Viepert Vragen over de Bitspower X-station Overige Koeling 16
I Vragen over EK Bay Reservoir Waterkoeling 7
S Tj07 window vragen Cases en Modding 8
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
J 2 vragen over meest geschikte waterblock Waterkoeling 18
H mijn eerste wc setup, mijn eerste vragen Advies Waterkoeling Setup 4
C Vragen over de chillers (Hailea) Waterkoeling 7
R XSPC X2O Delta V4 WaterCooling Kit vragen. Waterkoeling 2
E Nieuwe PC ineengeknutseld, nog wat vragen die blijven Waterkoeling 1
E Nieuwe grafische kaarten, SLI/CF setup en koeling vragen Waterkoeling 11
R Sunbeam Sound Activated CCFL controller vragen Cases en Modding 41
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
T Ff wat OC tips vragen... Overclocking 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan