• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vragen van een beginner

dawuzel

New member
Dag iedereen,

Ik wil eens een eerste casemod beginnen, een hele simpele eigenlijk maar ik heb een paar vraagjes daarover

het is mij opgevallen dat de Antec P280 heel weinig gebruikt word bij mods, heeft dit een reden?
Graag zou ik in die van mij een window plaatsen (toen ik mijne kocht waren de windowed versies er nog niet van beschikbaar)
nu ga ik het ontwerp eens proberen uit te tekenen met sketchup dat ik een zicht heb op wat ik kan doen.

welke vragen heb ik nog, hoe bevestig je het beste zo een window? schroefjes? plakken? klinknagels?

ook zou ik een een iets getinte window hebben dus waar je nog door kunt zien maar toch een zwart/blauwe tint in zit wat kan ik dan het beste gebruiken? D
eze zal dan ook gegraveerd worden en hoe kan ik dan de accenten het makkelijkste uit laten komen, met LED strips of UV?

Dit waren mijn vragen voorlopig, ik zal wel nog op een deel stuiten maar stap per stap.
 
Die zogenoemde antec Pserie heeft plasticen zijpanelen met een aluminium boven en onderlaag, sommige Pserie behuizingen hebben ook plaatstaal zijpanelen, daar is windows makkelijker in te maken met een dremel of decoupeerzaag.

Antec cases worden vaak zat gebruikt hoor, ze zijn gewoon niet populair in de ogen van modders dus minder aantrekkelijk om aandacht te krijgen, desondanks kan je pracht cases ervan maken met inspanning.

window bevestigen hoe jij het het mooiste vind ogen, voor een cleane look zou ik een window vastkitten/vast plakken met dubbelzijdige tape,
wil je wat meer opvallends, gebruik dan m4 boutjes die je weer in diverse stijlen heb.

een gesmokde plexi plaat is overal wel te koop, Vooral op bouwplastics is rondkijken, een plaat op maat is soms voortreffelijk goedkoop.

Graveren kan je in elke soort plexi doen, en via de kopse kant ledjes laten schijnen zal je gegraveerde werk doen oplichten.
 
Hey mannen,

Alvast heel veel dank voor de goede info, zo een gekitte window ziet er wel enorm strak uit (bedankt voor de pics reclamations) het moet niet opvallen ik zou het zelfs zo willen laten lijken dat het origineel is.
K.3nny jij hebt gewoon al mijn vragen beantwoord ik ga het eens proberen met mijn case en dat gesmokde plexi kan niet mis gaan zeker.

Ik ga dat ergens kopen waar ze ook direct kunnen graveren dan is alles ineens geklaard.

alvast bedankt!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
A Vragen omtrent rigid tubing, merkcompatibiliteit van fittings/tubes, en puur water. Advies Waterkoeling Setup 3
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
P Vragen over Thermaltake Pacific PR22-D5 Plus Handleidingen en Installatie Tips 3
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
Bokeh Hardtube volgorde vragen Waterkoeling 2
J Vragen over Phanteks RGB produkten icm MSI Mortar max moederbord Cases en Modding 3
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
F vragen over hardware en scherm keuze itx build Hardware & Software 0
F Enkele vragen ivm waterkoeling Waterkoeling 3
S Vragen voor "nieuwe" setup. Waterkoeling 4
R 1e WC builld. Advies en vragen Advies Waterkoeling Setup 5
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
Sw333t SLI Noob vragen NVIDIA 31
F Peltier TEC vragen! Overige Koeling 28
R Nieuwe PC Build vragen Hardware & Software 32
Joren [Overclock] Kleine Vragen Topic Overclocking 4
G aantal vragen Waterkoeling 3
I Vragen over waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 12
R Waterkoeling vragen. Waterkoeling 3
Thieutje Fillports vragen Waterkoeling 2
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
Thieutje Enkele algemene beginners vragen betreffende merk verschillen Advies Waterkoeling Setup 26
S advies eerste WC setup + enkele vragen Advies Waterkoeling Setup 1
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
H Beginners vragen omtrent waterkoeling setup... Advies Waterkoeling Setup 9
P Waterkoel setupje + vragen Advies Waterkoeling Setup 4
C [WaterCooling] Vragen & Advies (al besteld) Advies Waterkoeling Setup 15
cool daddy Diverse vragen.... NVIDIA 6
S Waterkoeling overgenomen, aantal vragen Waterkoeling 4
cool daddy Diverse vragen over PC samenstellen Hardware & Software 6
I Meerdere vragen betreft water koeling en fan control Advies Waterkoeling Setup 10
mailbomber 2 verschillende vragen mbt radiatoren en coolblokken Waterkoeling 13
Viepert Vragen over de Bitspower X-station Overige Koeling 16
I Vragen over EK Bay Reservoir Waterkoeling 7
S Tj07 window vragen Cases en Modding 8
P Vragen over de Aqua-Computer Aquaero 4.00 Cases en Modding 17
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
J 2 vragen over meest geschikte waterblock Waterkoeling 18
H mijn eerste wc setup, mijn eerste vragen Advies Waterkoeling Setup 4
C Vragen over de chillers (Hailea) Waterkoeling 7
R XSPC X2O Delta V4 WaterCooling Kit vragen. Waterkoeling 2
E Nieuwe PC ineengeknutseld, nog wat vragen die blijven Waterkoeling 1
E Nieuwe grafische kaarten, SLI/CF setup en koeling vragen Waterkoeling 11
R Sunbeam Sound Activated CCFL controller vragen Cases en Modding 41
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
T Ff wat OC tips vragen... Overclocking 0
D wat kan ik hier voor vragen ? Hardware & Software 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan