alain-s
Junior Member
De Obsidian case is grotendeels om gebouwd hij heeft een custom made mobo tray + in de top of de case zijn 2 panelen die heel de tijd open en dicht gaan met daar onder een 240mm rad. Over de 2de case weet ik zelf niet veel.Gefeliciteerd Professor Sockman !
Ik begrijp echt niet wat er zo speciaal aan de casemod van de eerste plek is.
Iemand die me dat misschien kan vertellen?
Thx Vincentgefeliciteerd professor, jammer dat je niet eerste bent geworden. Maar 1 troost die duitsers hebben toch geen smaak dat zie je wel aan de uitslag
De Jury zal wss op andere dinges letten dan de afwerking. Maar gewoon op wat er allemaal veranderd is aan de case zelf.Wil ook niet slijmen ofzo... maar vind #3 ook veel mooier dan de nummers 1 en 2!
#1 = wel clean van binnen (muv van onderste gedeelte) maar de buitenkant (met dat roest) vind ik er dan totaal niet bij passen.
#2 = euh ja... stuk plastic, maar meer ook niet...
Great Job Professor Sockman!!!
Lol VissaVriendjespolitiek of mensen zonder smaak. No freakin way dat 1 en 2 een hogere plaats verdienen, wat een afschuwelijke afwerking / oog voor detail = 0.
In ieder geval congrats met de beker! En met de weet in je achterhoofd dat je gewoon de mooiste build had daar, want diegene die de 1e en 2e plek hebben uitgedeeld moeten een tripje naar Pearl!