• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project Nox Coolbay

Wel als je een pomp top neemt(wordt overigens wwl aangeraden) voor meer prestatie. Als het goed is zitten er wel klemmen bij,maar als je het zekere voor het onzekere wilt,ja dan kan je ze mee bestellen.

Edit:btw, over thermaltake wordt over het algemeen niet zo best gesprolen hier opt forum.....


Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
 
Wel als je een pomp top neemt(wordt overigens wwl aangeraden) voor meer prestatie. Als het goed is zitten er wel klemmen bij,maar als je het zekere voor het onzekere wilt,ja dan kan je ze mee bestellen.

Edit:btw, over thermaltake wordt over het algemeen niet zo best gesprolen hier opt forum.....


Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Welke pomptop raad je aan dan? En wat is er dan niet zo best aan thermaltake?
 
Tja, voor ieder wat wils: Tops for D5 (MCP655, PMP-450) pumps

Tja Thermaltake....het meeste wat ze gebruiken is aluminium (rad), icm andere componenten kan dat op den duur problemen geven ivm corrosie in de desbetreffende blokken/rad. Tevens presteren koperen rads veel beter, de warmte opname en afgifte van koper is veel hoger dan die van aluminium (bron).

Je kan het ook zo zien: er staat niets van Thermaltake op WC gebied te koop in de shop, daar is dus een rede voor :)

Maar goed, het zijn tips, maar je moet het altijd zelf nog weten. Als het rad eerst nog voldoet, dan is dat prima natuurlijk :041:
 
Tja, voor ieder wat wils: Tops for D5 (MCP655, PMP-450) pumps

Tja Thermaltake....het meeste wat ze gebruiken is aluminium (rad), icm andere componenten kan dat op den duur problemen geven ivm corrosie in de desbetreffende blokken/rad. Tevens presteren koperen rads veel beter, de warmte opname en afgifte van koper is veel hoger dan die van aluminium (bron).

Je kan het ook zo zien: er staat niets van Thermaltake op WC gebied te koop in de shop, daar is dus een rede voor :)

Maar goed, het zijn tips, maar je moet het altijd zelf nog weten. Als het rad eerst nog voldoet, dan is dat prima natuurlijk :041:

Hmmm, voorlopig houd ik het bij alleen bij de pomp zonder top, iets voor in de toekomst :) en ik kijk even wat die thermaltake dingen doen, mocht het echt zo slecht zijn als dat jij zegt vervang ik ze door anderen :) bedankt inieder gaval voor je reactie :)
 
Eerste grote beginnersfout is een feit....
Ik dacht dat ik een cpublock had inplaats daarvan was het een northbrigdeblock...
Ook mooi maar nu heb ik een cpublock erbij moeten bestellen en die komt dan maandag of dinsdag binnen :(

Foto's plaatsen word lastig aangezien alles uit elkaar ligt en ik (nog) maar 1 pc heb, misschien via die van mn pa vanmiddag
 
1 tip :)

Dvd speler helemaal boven in :) daarna je hdd kooi daar tegen aan! dan heb je vanonder heeeeul veel ruimte !:)

Dit is gewoon 4 bays aan weg gegooide ruimte.


ja zat ik aan te denken maar was vanaf het vooraanzicht minder mooi, en tussen de dvd speler en hdd kooi komt nog een multikaartlezer :) en wat moet ik met die ruimte eronder? haha :p voor de pomp heb ik ruite genoeg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
tomasvanderpijl Waterkoeling Project Nox Coolbay Waterkoeling 5
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan