PasLis
New member
Beste Highflowers,
Ik ga weer van start met een nieuw project.Veel mensen hadden me gevraagd om eens een keer een industrial project te maken dus bij deze ga ik er 1 doen dus zonder slijpen,afwerken en lakken.
Ignotus staat voor onbekend omdat ik geen idee heb van wat ik ga maken dus om een lang verhaal kort te maken kijk ik wat mijn handen gaan maken.
Hier ga ik het hoofdzakelijk mee doen.
Voor dit project ga ik alleen rvs gebruiken en geen andere materialen.Zoals ik al zei laat ik alle lassen zitten en er wordt niet geslepen.
De hardware :
Cpu : intel core i7 980x
Mobo : Gigabyte G1 Assasin
Gpu : Gigabyte GV-N780OC-3GD
Mem : Corsair dominator GT
Hdd : 2 x 1TB
Ssd : 1x 256 GB
Psu : Coolermaster V1000
Koeling :
Cpu : BP-WBCPUIBA-CUMBKSL
Gpu : BP-WBVGNGTXTITANNPACIBK-SL
Res : BP-WTZM400P-BK
Rad : 1x 360
Pump : 1x D5
Fans : 10x CM Jet Flo
Fittings : BP-WTP-C47
Pipe : 12mm copper
Sponsors :
Tijd om aan de slag te gaan met project.
Als eerste wil ik Gigabyte bedanken voor het sponsoren van mijn project.Thanks a lot Gigabyte and specially Eva and Bernice.
Ook wil ik Bitspower bedanken voor het sponsoren van mijn project.Thanks a lot Bitspower and specially Lily and Vincent.
Aan het werk dan maar.Als eerste ben ik begonnen met wat onderdelen te maken voor de basis.
Alle onderdelen bij elkaar.
Tijd om alles in elkaar te zetten.
Zo staat er op dit moment bij.
Dit was het weer voor vandaag en tot de volgende.
Ik ga weer van start met een nieuw project.Veel mensen hadden me gevraagd om eens een keer een industrial project te maken dus bij deze ga ik er 1 doen dus zonder slijpen,afwerken en lakken.
Ignotus staat voor onbekend omdat ik geen idee heb van wat ik ga maken dus om een lang verhaal kort te maken kijk ik wat mijn handen gaan maken.
Hier ga ik het hoofdzakelijk mee doen.
Voor dit project ga ik alleen rvs gebruiken en geen andere materialen.Zoals ik al zei laat ik alle lassen zitten en er wordt niet geslepen.
De hardware :
Cpu : intel core i7 980x
Mobo : Gigabyte G1 Assasin
Gpu : Gigabyte GV-N780OC-3GD
Mem : Corsair dominator GT
Hdd : 2 x 1TB
Ssd : 1x 256 GB
Psu : Coolermaster V1000
Koeling :
Cpu : BP-WBCPUIBA-CUMBKSL
Gpu : BP-WBVGNGTXTITANNPACIBK-SL
Res : BP-WTZM400P-BK
Rad : 1x 360
Pump : 1x D5
Fans : 10x CM Jet Flo
Fittings : BP-WTP-C47
Pipe : 12mm copper
Sponsors :
Tijd om aan de slag te gaan met project.
Als eerste wil ik Gigabyte bedanken voor het sponsoren van mijn project.Thanks a lot Gigabyte and specially Eva and Bernice.
Ook wil ik Bitspower bedanken voor het sponsoren van mijn project.Thanks a lot Bitspower and specially Lily and Vincent.
Aan het werk dan maar.Als eerste ben ik begonnen met wat onderdelen te maken voor de basis.
Alle onderdelen bij elkaar.
Tijd om alles in elkaar te zetten.
Zo staat er op dit moment bij.
Dit was het weer voor vandaag en tot de volgende.
Laatst bewerkt: