• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project ICE - (custom PC Desk Build)

StephanisK

New member
Hallo Allemaal,

Kleine intro:
Dit is mijn eerste desk build en ik kijk er nog geen klein beetje naar uit!! (Heb zelf speciaal een CNC gekocht :) beetje krankzinnig maar ja het doet geen pijn, mijn build moet dus echt speciaal worden. ) Ik wil een functionele, goed uitgeruste bureau maken, met een ongelooflijke detaillering en professionaliteit. Geen sponsors voor mij, maar maakt niet uit, de hardware ligt al voor me.

Koeling: 2 aparte loops, 1 gekoeld door radiator en 1 gekoeld met TEC koeling van 600 Watt, alles in acrylic tubing,
ergens een waterval in de build en nog wat andere ideeën.

Hardware: oh ja het OC bordje ROG X99 Extreme !!!!! gecombineerd met een i7 5830k en 32gig van DDR4 G. Skill 3000
Grafische kaart zal moeten wachten tot de R9 Fury X is uit en dan moeten 2 van deze beestjes het plaatje compleet maken.
Monitors: 23 inch 1080p in triple voor een Eyefinity setup.
Nou dat is de hardware die ik hier al liggen heb, disks en dergelijke ik moet nog even voor kijken.

Ok, lang genoeg voor een intro.

Hier komt de eerste render van mijn project. Ja, je zal vermoedelijk dezelfde mening hebben, komt niet in de buurt van een top build.
Maar we moeten ergens beginnen. Het is een basic, en ik zou graag al je mening over dit te krijgen.

Wat denk je van deze lay-out:
- Been there, seen that?
- Deze lay-out heeft wel wat mogelijkheden
- Dit wordt een beest

Schreeuw het gewoon uit ( of typ het uit :) ). Ik hoor het graag, alle comments zorgen voor een mooiere build, dus laat maar komen.

render desk1.jpg

Groeten,
Stephanisk
 
Hallo Dasper,

Misschien is dat wel een ideetje, zijn nieuwe hdr schermen in opkomst, wel 27 inch, maar ja groter is nooit een probleem :))

Hier het ideetje van vandaag, Acrylic tubing in de desk rood of Blauw UV actief en aangesloten op de koelingslus.

Laat maar weten of dit iets lijkt! De render geeft wel de plexi aan de bovenkant niet goed weer, ga eens moeten uitzoeken hoe we dit instellen.

desk with fury.jpg

With fury.jpg
 
Nu kunnen we er echt aan beginnnen. Mijn CNC machine is toegekomen. Heb nogal wat werk gehad voor het opzetten van mijn website en één en ander te starten voor verkoop zodat dit machientje zichzelf betaald. ( want dat was de uitleg, geld verdienen, ... eigenlijk reden.... custom builds frezen en bewerken :)))

Nu als iemand eens iets nodig heeft, kan je me altijd contacteren, de machine is te huur :)) hout en aluminium frezen via www.cncmachining.be . En zo zijn weer een paar maand voorbij gegaan zonder build :((

Maar nu komt ie eraan!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14
tehurtaget [Buildlog] Project S235 Gallery & Build Logs 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan