Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel geluk met je 3 way sli 470
Ik kan enkel zeggen bij mij hangt het op 1 x 480 + 1 x 120 + 1 x 240 en nog maakt het herrie fans op 1000 rpm idle en 1300 op full load
Kblijf hem volgen
nou is zo dat mb qua pci-e slots het wel ondersteund straks, en er dus een apparte sli bridge bijzit om tussen de onderste kaarten dus wel of niet een aparte physx gpu te plaatsen, heeft dus effect hoe me loop loopt. scheelt een paar cm en komt pijp ipv slang in vandaar
ah kijk, maar wordt die physx kaart ook watergekoeld??
en daarnaast niet echt verdiept in de meer dan drie kaarten grap
vind eentje al veel en luid zat(A)
ah kijk, maar wordt die physx kaart ook watergekoeld??
en daarnaast niet echt verdiept in de meer dan drie kaarten grap
vind eentje al veel en luid zat(A)
ik zou zeker niet voor physx gaan,een native physx kaart word ook niet meer ondersteund in de nvidia drivers dus in sommige gevallen gaat je performance hier zelfs onder lijden
tja, geen idee eigenlijk wat ze er tegenwordig allemaal mee doen met physx, is wel appart driver pakket nog steeds bij nvidia (zelfs bij de nieuwste drivers).
weet wel dat ik straks op mb gewoon de pci slots uit kan zetten die niet worden gebruikt
Tip: Dat dedicated PhysX is echt achterhaald. Die 470's kunnen veel beter zelf PhysX verwerken dan een dedicated GTS450. Haalt je prestaties alleen maar naar beneden en nog behoorlijk ook!