k.3nny Oldscool. 11 april 2011 #41 FF update Nieuw mobo watergekoeld gemaakt met verse pasta's etc, oude mobo volledig origineel gemaakt voor de verkoop. tot moggel.
FF update Nieuw mobo watergekoeld gemaakt met verse pasta's etc, oude mobo volledig origineel gemaakt voor de verkoop. tot moggel.
PasLis New member 11 april 2011 #42 Deze ga ik uiteraard volgen en ik ben heel benieuwd wat je met het frame en reservoir van plan bent.
stn . 11 april 2011 #43 Voor mij een weet en voor de rest een vraag, hahahah! Binnen 2 weken krijgt iedereen het antwoord !
k.3nny Oldscool. 13 april 2011 #44 Hihi,! Me beste 60 euro ooit besteed, Flink wat alu opmaat, en hoe! gewoon alles netjes en clean! Aluminiumopmaat.nl ftw ! Tot straks met updates
Hihi,! Me beste 60 euro ooit besteed, Flink wat alu opmaat, en hoe! gewoon alles netjes en clean! Aluminiumopmaat.nl ftw ! Tot straks met updates
animal baars Pannenkoek 13 april 2011 #45 Naiz, nu opschieten met die update. Ik zit niet gratis niets te doen hier
k.3nny Oldscool. 13 april 2011 #47 Update dan maar Midplate zeer simpele hoekjes weg gehaald, past perfect Toen met het moboplate begonnen. Klaar met zagen en vijlen, niice ! Er komen sleufjes in de midplate en in de 2e topplate zodat het er lekker strak tussen zit en vooral stevig ! tot straks !
Update dan maar Midplate zeer simpele hoekjes weg gehaald, past perfect Toen met het moboplate begonnen. Klaar met zagen en vijlen, niice ! Er komen sleufjes in de midplate en in de 2e topplate zodat het er lekker strak tussen zit en vooral stevig ! tot straks !
chicken New member 13 april 2011 #52 Het valt me ineens op dat er een sata-aansluiting zit vlak boven de bovenste pci-e 16x slot, heeft die een speciale functie dat ie daar zit?
Het valt me ineens op dat er een sata-aansluiting zit vlak boven de bovenste pci-e 16x slot, heeft die een speciale functie dat ie daar zit?
animal baars Pannenkoek 13 april 2011 #53 k.3nny zei: wtf is KUTGM ? Klik om te vergroten... Keep Up The Good Moddin'
alain-s Junior Member 13 april 2011 #54 lol sneller sneller !!! ga je het mobo zo dicht tegen de midplate laten komen of ga je het wat hoger zetten ?
lol sneller sneller !!! ga je het mobo zo dicht tegen de midplate laten komen of ga je het wat hoger zetten ?
k.3nny Oldscool. 13 april 2011 #55 Hoger natuurlijk, maar niet heel veel, een kleine CM denk ik Backplate zit al + gaten geboort en getapt ! is ook maar puur toeval dat ik dat boortje had :|
Hoger natuurlijk, maar niet heel veel, een kleine CM denk ik Backplate zit al + gaten geboort en getapt ! is ook maar puur toeval dat ik dat boortje had :|
k.3nny Oldscool. 13 april 2011 #56 Zoo lekker updaten ! midplate + bovenbinnenplate. Mobo plate, hophop! begint al op iets telijken ! Backplate voor de I/O shield ding te monteren en mobo ophangen en uitlijnen. Gaatjes geboord en HOP aan de tap Past nog ook zeg :| En toen ! TADA! hophop, helemaal gek ! Komt wel goed dus !
Zoo lekker updaten ! midplate + bovenbinnenplate. Mobo plate, hophop! begint al op iets telijken ! Backplate voor de I/O shield ding te monteren en mobo ophangen en uitlijnen. Gaatjes geboord en HOP aan de tap Past nog ook zeg :| En toen ! TADA! hophop, helemaal gek ! Komt wel goed dus !