Source Mr. Grillmeister 3 oktober 2014 #21 Helemaal vergeten het eindresultaat te posten, nogmaals bedankt Skyrip. En uiteindelijk nog een kleurtje gegeven zodat hij bij mijn build past: Ben benieuwd welke projecten je nu mee bezig bent!
Helemaal vergeten het eindresultaat te posten, nogmaals bedankt Skyrip. En uiteindelijk nog een kleurtje gegeven zodat hij bij mijn build past: Ben benieuwd welke projecten je nu mee bezig bent!
MrGiorgio De Planner 3 oktober 2014 #22 Persoonlijk vind ik dat dit project het verdiend dat je meer foto's ervan laat zien :112: Ik vind het er namelijk erg goed uit zien.
Persoonlijk vind ik dat dit project het verdiend dat je meer foto's ervan laat zien :112: Ik vind het er namelijk erg goed uit zien.
Zwelgje Spy Member 3 oktober 2014 #23 Wel grappig dat dit de voor loper is van de cpu coolers van corsair en nzxt. inderdaad meer foto's
Sw333t I Love my NUC 10 oktober 2014 #24 Kunnen we nog meer updates verwachten? Edit: Foto's doen het weer, hosting iets gok ik zo. Laatst bewerkt: 10 oktober 2014