• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project cars

vincent

Active member
is wel beter als codemaster games, Pcars komt ook voor de xdoos en ps3 uit dus voor ieder wat wils

Sw333t

I Love my NUC
Het is dus als je met 300km/h op een muur knalt dat je wagen ook echt total loss is, en niet met een klein deukje weer verder te rijden is ;).

vincent

Active member
dat is allemaal in te stellen, full damage of geen. natuurlijk is dit geen grid of need for speed :p

Dark-NighT

New member
dat is allemaal in te stellen, full damage of geen. natuurlijk is dit geen grid of need for speed :p
Wat maar goed is ook want die games zijn te simpel!!!!!!

Ziet er naar uit dat het volgend jaar een hoop racen word, wat goed is want de race games van de laatste jaren, tjahhhh.

Mortum

New member
ik speel zelf een tegenhanger (meer omdat ik hem gebacked had op KS) BeamNG beamng.com - About
Ter vergelijking met Project Cars zijn de crashes en de schade aan de auto net even vloeiender.
Zie bijv.:

Moet wel zeggen dat ik Project Cars zelf nog niet eerder gespeeld had.

Sw333t

I Love my NUC
Maar het gaat toch niet om het crashen bij dergelijke games ;). Toch wel knap dat die auto's rijden in BeamNG zonder bestuurder erin.

Bovenaan