Op het moment heb ik een xspc setje waterkoeling. Dit setje heb ik dit jaar gewonnen op energy lan. Maar ik ben van plan een geheel nieuw setje te kopen. Nu heb ik al beetje rond gekeken bij highflow.nl, bg-computers.com,freezing hardware en al die shops. Maar er is zo veel te koop wat is nu de beste. Het budget maakt me niet uit. Ik heb een asus striker 2 en wil graag alles waterkoelen. Dus ook chipset en mijn vga. Ik heb een 9800gtx. Ik had zelf het volgende uitgezocht:
-Feser Radiator Triple
-D Tek Fuzion 2
-EK Vga blok voor 9800gtx
-EK Reservoir multioption 250
-DangerDen MPC-Universal Chipset Block
-Laing D5 pomp
-paar meter 1/2 tygon slang en fittingen en koelwater
Nu wil ik graag weten wat jullie van deze set vinden. Moet ik misschien iets anders doen of is er iets beter. Ik wou eigenlijk eerst alles danger den blokken doen. Maar highflow verkoopt deze blokken niet. Ook heb ik een vraag. Krijg je korting bij een totale waterkoeling set die je koopt. Dit omdat highflow.nl de duurste shop is van de 3 waar ik gekeken heb. MAar ik zag dat de service hier goed is daarom probeer ik het hier even.
Alvast Bedankt
Dirk
-Feser Radiator Triple
-D Tek Fuzion 2
-EK Vga blok voor 9800gtx
-EK Reservoir multioption 250
-DangerDen MPC-Universal Chipset Block
-Laing D5 pomp
-paar meter 1/2 tygon slang en fittingen en koelwater
Nu wil ik graag weten wat jullie van deze set vinden. Moet ik misschien iets anders doen of is er iets beter. Ik wou eigenlijk eerst alles danger den blokken doen. Maar highflow verkoopt deze blokken niet. Ook heb ik een vraag. Krijg je korting bij een totale waterkoeling set die je koopt. Dit omdat highflow.nl de duurste shop is van de 3 waar ik gekeken heb. MAar ik zag dat de service hier goed is daarom probeer ik het hier even.
Alvast Bedankt
Dirk