Ik vind het momenteel al ingewikkeld en tijdrovend genoeg, dus de rookmachine zal op een normale manier gaan werken. Ik had gedacht om een sleutel om te draaien (4standen)
VroemvroemVroem, nog meer foto’s van de stermotor. Ondertussen is het al een project op zn eigen geworden dat geintegreerd wordt in elements, hoop binnekort toch weer terug in de constructie te gaan zagen ^^
De rondjes zijn er nu vast op geplakt
Heel wat moeite gehad om die MDF ringen zo dun en toch stevig te maken.
Ze sluiten wel heel juist aan op de pistons, maar de pistons worden nog geschuurd en de binnenkant van die houten ringen ook. Dus ik verwacht dat het dan wel soepel zal lopen.
Het rotatiepunt (een deel van het gehele rotatiepunt, dat zit nogal ingewikkeld in elkaar
; ondertussen mijn worklog ook denk ik xD)
De drijfstangen wou ik eerst volledig aluminium doen, maar dan zou ik veel te veel werk hebben aangezien ik heel weinig goed materaal heb voor alu te bewerken.
Vervolgens de aansluitpunten geboord en afgerond. Een cirkel deed zijn werk niet goed, dus met wat improvisatie een afronding die wel naar behoren zijn werk doet.
Zo hebben we er dus 9:
Tromgeroffel trrrrrrrrrrrrr :mrgreen:
Whoaaa! Was ik eventjes blij dat het allemaal uitkwam
Na enkele weken wachten heb ik dan toch mijn goodies van Bouwplastics.nl ontvangen.
Goed en sterkgeurend materiaal, samen met een 10mm plexi staaf
Niet zo enorm veel opgeschoten, maar toch weer genoeg om een update te vullen ^^
Oh wacht
Momenteel ben ik hiermee bezig:
- Het plakken van de plexi pistons met mijn nieuwe lijm ^^
- De rondjes aan het verven op het karter:
- De drijfstangen aan het verven met modelbouwverf
Na een tweede laag valt het niet meer op dat het hout is
een stuk lichter met dat mdf en ik heb geen miserie gehad met dat alu ^^
Vervolgens:
maar dit verloopt nog niet 100% in de juiste richting xD
Bedankt voor het geduld dat jullie kunnen opbrengen om telkens maar weer naar mn werk te kijken
Grtz Tom