Quadcore Low and Slow ... 8 mei 2009 #301 ben benieuwd wat voor scores daaruit gaan komen ! en mag ik vragen welke rad je hebt gebruikt bovenin de case ? want de TFC 120 paste niet door de slotjes van de sidepanel ? Laatst bewerkt: 8 mei 2009
ben benieuwd wat voor scores daaruit gaan komen ! en mag ik vragen welke rad je hebt gebruikt bovenin de case ? want de TFC 120 paste niet door de slotjes van de sidepanel ?
U Unknown hallo 8 mei 2009 #302 met de GTX285 erbij gaan de Scores MET PhysX juist slechter zijn lol. Is maar een tip die k geef.
dark viper zwolle Junior Member 8 mei 2009 #304 Chiller zei: met de GTX285 erbij gaan de Scores MET PhysX juist slechter zijn lol. Is maar een tip die k geef. Klik om te vergroten... ik heb nooit vermeld dat ik de 285 ga gebruiken
Chiller zei: met de GTX285 erbij gaan de Scores MET PhysX juist slechter zijn lol. Is maar een tip die k geef. Klik om te vergroten... ik heb nooit vermeld dat ik de 285 ga gebruiken
dark viper zwolle Junior Member 8 mei 2009 #307 ik kan wel een pic plaatsen waar hij der op zitt maar wil niet zegen dat ik hem daar bij gebruiken
Quadcore Low and Slow ... 8 mei 2009 #309 gewoon ff hardware showen :icon_super: ik had een vraag aan je gesteld , krijg ik nog antwoord ?? Laatst bewerkt: 8 mei 2009
dark viper zwolle Junior Member 8 mei 2009 #310 gewoon voor de lol (mag zeker niet hier van sommige) @ qaud ik heb een XSPC RS120 Black
dark viper zwolle Junior Member 13 mei 2009 #311 kleine updatetje ben aan het kijken of ik de bij geleverde asus sticker op de gpu plak videootje [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ndJoHugHkwc]YouTube - back led`s project future cop[/ame]
kleine updatetje ben aan het kijken of ik de bij geleverde asus sticker op de gpu plak videootje [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ndJoHugHkwc]YouTube - back led`s project future cop[/ame]
V vhrgamer Water knutselaar. 14 mei 2009 #313 Ik zou die sticker er niet op plakken! Dan zie je heel die chip niet meer .
dark viper zwolle Junior Member 15 mei 2009 #315 update ik heb me geil koeler verder aan gepast ik laar de woord wel over aan de foto`s
dark viper zwolle Junior Member 16 mei 2009 #317 updatetje heb me slangen gesleaved whoop 2 meter sleaving is genoeg voor 1 meter slang
Havvie Member 16 mei 2009 #319 Kun je nog wat meer foto's maken van je gesleevde tubes? wat meer overzicht etc.
V vhrgamer Water knutselaar. 17 mei 2009 #320 Ziet er mooi uit die gesleevde slangen, alleen wat meer foto's kan geen kwaad indd .