E etienno Member 22 april 2009 #261 etienno zei: ooit gehoord van pinnen? Klik om te vergroten... dark viper zwolle zei: ja dat snap ik maar denk dat je mijn punt niet snap Klik om te vergroten... jawel , maar je zei "cash" dus dan maak ik de grap "dan ken je tog pinneh"
etienno zei: ooit gehoord van pinnen? Klik om te vergroten... dark viper zwolle zei: ja dat snap ik maar denk dat je mijn punt niet snap Klik om te vergroten... jawel , maar je zei "cash" dus dan maak ik de grap "dan ken je tog pinneh"
F friedric Junior Member 22 april 2009 #262 dark viper zwolle zei: update ik heb 1 van de nexus adaptor aan gepast met led`s dingen zijn zo vel wat 15 min blind felle krengen Klik om te vergroten... wow waar hebt ge da vandaan ?
dark viper zwolle zei: update ik heb 1 van de nexus adaptor aan gepast met led`s dingen zijn zo vel wat 15 min blind felle krengen Klik om te vergroten... wow waar hebt ge da vandaan ?
dark viper zwolle Junior Member 29 april 2009 #264 ik laat door pro een usa politie badge graveren/uit vrezen ben op dit moment nog aan het overleggen over het ontwerp basis logo (nog verder in ontwerp ook eve kijken of ik tijden het proces foto`s mag maken van de badge de badge komt voor op de witte deur met een uv paard fade led`s achter de badge
ik laat door pro een usa politie badge graveren/uit vrezen ben op dit moment nog aan het overleggen over het ontwerp basis logo (nog verder in ontwerp ook eve kijken of ik tijden het proces foto`s mag maken van de badge de badge komt voor op de witte deur met een uv paard fade led`s achter de badge
Dennis07 Audi FTW 29 april 2009 #265 Ziet er goed uit! Maar op hoeveel volt heb jij die ledjes aangesloten?
Dennis07 Audi FTW 29 april 2009 #269 Ja weet ik, ik zit namelijk voor mijn casemod te twijfelen op hoeveel volt ik mijn ledjes ga aansluiten. Welke raad je aan?
Ja weet ik, ik zit namelijk voor mijn casemod te twijfelen op hoeveel volt ik mijn ledjes ga aansluiten. Welke raad je aan?
MASTERBLASTER Member 1 mei 2009 #270 hee nicky maak je een beetje progressie met je build? of heb nog geen dingen gedaan? hee ik zie/hoor je wel binnenkort op skype ok, mijn huisje is bijna klaar.
hee nicky maak je een beetje progressie met je build? of heb nog geen dingen gedaan? hee ik zie/hoor je wel binnenkort op skype ok, mijn huisje is bijna klaar.
U Unknown hallo 1 mei 2009 #271 dark viper zwolle zei: 5v kan ook met een 5v weerstand Klik om te vergroten... ??? 5v kan ook met 470 OHM weerstand per led, of halveren met twee led's. 20 led's in parallel op 12v met 10 Ohm 5w weerstand. Dennis07 zei: Ja weet ik, ik zit namelijk voor mijn casemod te twijfelen op hoeveel volt ik mijn ledjes ga aansluiten. Welke raad je aan? Klik om te vergroten... hoeveel led's van welke soort wil je aansluiten?
dark viper zwolle zei: 5v kan ook met een 5v weerstand Klik om te vergroten... ??? 5v kan ook met 470 OHM weerstand per led, of halveren met twee led's. 20 led's in parallel op 12v met 10 Ohm 5w weerstand. Dennis07 zei: Ja weet ik, ik zit namelijk voor mijn casemod te twijfelen op hoeveel volt ik mijn ledjes ga aansluiten. Welke raad je aan? Klik om te vergroten... hoeveel led's van welke soort wil je aansluiten?
Dennis07 Audi FTW 1 mei 2009 #272 Deze in de kast zelf: Witte LED 180 graden 5mm - LEDs-buy En deze in de fans: Witte LED 25 graden 3mm - LEDs-buy
Deze in de kast zelf: Witte LED 180 graden 5mm - LEDs-buy En deze in de fans: Witte LED 25 graden 3mm - LEDs-buy
dark viper zwolle Junior Member 1 mei 2009 #273 die gebruik ik ook ik heb ze op 12v met de bij geleverde weerstandtje van LB
dark viper zwolle Junior Member 1 mei 2009 #275 zo veel al ik kon ik hem om de 2 led`s een weer standtje zo als dit
U Unknown hallo 1 mei 2009 #277 Dennis07 zei: Hoeveel ledjes heb je dan in serie/parralel op de voeding/molex? Klik om te vergroten... k heb per 30 smd-led's 1 weerstand zitten. Toppanel 30stuks, achterpanel 20stuks, voetjes zitten er 28 in (voor en achter) Evga fading logo zijn er ook nog es 30 stuks, en de twee zijroosters krijgen naar schatting ieder ook nog es 30stuk per rooster, in totaal heb k 5 weerstanden zitten. Omdat het logo fading evga met een controller is en knight rider ook, die hebben geen weerstand nodig, controller regeld het al. Led's genoeg hier, maar ze branden niet op volle capaciteit, anders is het te fel.
Dennis07 zei: Hoeveel ledjes heb je dan in serie/parralel op de voeding/molex? Klik om te vergroten... k heb per 30 smd-led's 1 weerstand zitten. Toppanel 30stuks, achterpanel 20stuks, voetjes zitten er 28 in (voor en achter) Evga fading logo zijn er ook nog es 30 stuks, en de twee zijroosters krijgen naar schatting ieder ook nog es 30stuk per rooster, in totaal heb k 5 weerstanden zitten. Omdat het logo fading evga met een controller is en knight rider ook, die hebben geen weerstand nodig, controller regeld het al. Led's genoeg hier, maar ze branden niet op volle capaciteit, anders is het te fel.
Dennis07 Audi FTW 2 mei 2009 #278 Led's genoeg hier, maar ze branden niet op volle capaciteit, anders is het te fel. Klik om te vergroten... Ja daarom vroeg ik mij ook af of ik ze beter op 5v of 12v aan kon sluiten, moet nog ff goed nadenken welke ik doe het moet ook geen kermis worden Laatst bewerkt: 2 mei 2009
Led's genoeg hier, maar ze branden niet op volle capaciteit, anders is het te fel. Klik om te vergroten... Ja daarom vroeg ik mij ook af of ik ze beter op 5v of 12v aan kon sluiten, moet nog ff goed nadenken welke ik doe het moet ook geen kermis worden
dark viper zwolle Junior Member 4 mei 2009 #279 wrom gebruik je neit een oude of nieuwe zalman fan controller of een ander soort controller dan kan je zelf je led`s vel heid regelen
wrom gebruik je neit een oude of nieuwe zalman fan controller of een ander soort controller dan kan je zelf je led`s vel heid regelen
Omega Chillers Mentor 4 mei 2009 #280 Als je leds te fel branden en dan nog flikkeren langs uw gezicht terwijl je gaat gamen, amai.... ge zou voor minder zot worden. LOL
Als je leds te fel branden en dan nog flikkeren langs uw gezicht terwijl je gaat gamen, amai.... ge zou voor minder zot worden. LOL