Dima
New member
Hallo forumleden,
Mijn naam is Dima en kom uit Groningen. Dagelijks houd ik mij bezig met software ontwikkeling voor desktop, mobiel en web. Mijn hart ligt bij software ontwikkeling voor desktop. Af en toe speel ik een spelletje. Skyrim, Wolfenstein, Civilization en meer. Ik heb meer dan 200 games in mijn steam account.
Ik ben hier op HighFlow omdat ik geïnteresseerd ben in een goede custom loop. Mijn voorkeur gaat uit naar een systeem met maximale koeling en dat redelijk stil kan draaien. Daarnaast zou ik voor de radiator fans graag RGB inzetten. (RGB is vloeken in de kerk?) Mijn huidige systeem maakt tijdens software ontwikkeling korte sprintjes waarbij ik graag het maximaal uit de CPU pers. Mijn huidige systeem met een delidded Intel i9 7980xe draait op 4.2Ghz OC op alle 18 kernen. De overclock is niet geoptimaliseerd omdat ik een andere CPU koeler zoek.
Hieronder treffen jullie mijn huidige systeem aan:
Hieronder treffen jullie een upgrade van mijn huidige systeem aan:
We zien allemaal graag foto's. Helaas heb ik deze op dit moment nog niet. Na het gebruik van de nieuwe Raijintek Paean behuizing in combinatie met een custom loop zal ik foto's maken en delen.
Groet,
Dima
Mijn naam is Dima en kom uit Groningen. Dagelijks houd ik mij bezig met software ontwikkeling voor desktop, mobiel en web. Mijn hart ligt bij software ontwikkeling voor desktop. Af en toe speel ik een spelletje. Skyrim, Wolfenstein, Civilization en meer. Ik heb meer dan 200 games in mijn steam account.
Ik ben hier op HighFlow omdat ik geïnteresseerd ben in een goede custom loop. Mijn voorkeur gaat uit naar een systeem met maximale koeling en dat redelijk stil kan draaien. Daarnaast zou ik voor de radiator fans graag RGB inzetten. (RGB is vloeken in de kerk?) Mijn huidige systeem maakt tijdens software ontwikkeling korte sprintjes waarbij ik graag het maximaal uit de CPU pers. Mijn huidige systeem met een delidded Intel i9 7980xe draait op 4.2Ghz OC op alle 18 kernen. De overclock is niet geoptimaliseerd omdat ik een andere CPU koeler zoek.
Hieronder treffen jullie mijn huidige systeem aan:
Moederbord | Asus RoG Strix X299-XE Gaming |
CPU | Intel I9-7980XE (delid) |
RAM | Corsair Vengeance RGB 32GB 3.466 Ghz (CMR32GX4M4C3466C16) |
Video | Asus RoG Strix GTX 1070 8G Gaming |
Audio | Focusrite Scarlett Solo Studio |
SSD 1 | Intel Optane SSD 900P PCI-e 480GB |
SSD 2 | Samsung 850 EVO 500GB |
SSD 3 | Samsung 850 EVO 500GB |
SSD 4 | Crucial MX 500 2,5” 1TB |
Voeding | Seasonic Prima Ultra 1000W Titanium |
Behuizing | Fractal Design Define S |
OS | Windows 10 Pro |
Monitoren | 2x Benq PD3200U 32 inch 4K |
Keyboard | Cherry KC 6000 Slim |
Muis | Logitech G903 |
Koeling | Be Quiet! Silent Loop 360mm (AIO) |
Case Fans | 2x Be Quiet! Silent Wings 3 High Speed 120mm |
VRM Fans | 1x Fractal Design Silent R2 40mm |
Koelpasta | Thermal Grizzly Kryonaut |
Hieronder treffen jullie een upgrade van mijn huidige systeem aan:
Behuizing | Raijintek Paean |
Monitor | Samsung ultra wide 49 inch 5K |
Koeling | Custom Loop (nog uit te voeren) |
RAM | Corsair Vengeance RGB 32GB (nog uit te voeren) |
We zien allemaal graag foto's. Helaas heb ik deze op dit moment nog niet. Na het gebruik van de nieuwe Raijintek Paean behuizing in combinatie met een custom loop zal ik foto's maken en delen.
Groet,
Dima
Laatst bewerkt: