Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan het niet laten om de pics te posten van een gevulde M8
Na 2.5 liter EK-Ekoolant blood red in het pc-tje gegooid te hebben is hij wel redelijk gevuld
Voorkant nog wel wat lucht in
S'avonds fotootje met wat leds aangebracht
Andere kant wat voorzichtiger mee, alles maar voor de zekerheid afgedekt
En weer eens een build zonder lekkages, mischien gewoon omdat ik deze keer rotery's van EKWB heb gebruikt
Na wat uurtjes draaien durfde ik het wel aan om de doeken weg te halen.
Indd helemaal mee eens , als ik plexi glas op maat maak of wat dan ook dan ben ik 3 uur verder voor dat ik hem helemaal strak en recht heb . Kier hier bouwt zich een hele pc met plexi glas was voor mij een jaren project
Indd helemaal mee eens , als ik plexi glas op maat maak of wat dan ook dan ben ik 3 uur verder voor dat ik hem helemaal strak en recht heb . Kier hier bouwt zich een hele pc met plexi glas was voor mij een jaren project
Thanks, er zijn wel wat dingetjes die beter konden...maar doorbuigen? ik zie het niet. De plaat is alu, met daarop een plaat 5mm zwart acryl en door nog een plaat 3mm rood acryl, dus moet wat kunnen hebben. Mischien vertekend de foto of bedoel je het schuine kantje wat ervan af is?