Toch na wat nadenken en wat aandringen van mede modders heb ik besloten om alles toch weer straight te maken wat de loops betreft. Tis wel ff meer werk...maar ik heb geen haast
Ook nog een leuk ideetje wat ik wel eens in een andere build heb gezien is het mobo onder een hoek plaatsen
Achterplaat opnieuw gemaakt van 2mm aluminium, met daarin de vorm van de backtray afgetekend
Zagen en vijlen
Orginele mobotray plaatsen en poppen, tevens heb ik toch weer zwart vinyl gebruikt om het zwart te krijgen. Mischien een beetje lui maar tis zo makelijk, snel, krasbestendig, goedkoop en precies de goede kleur.
Het mobo en de hoek
Toch miste ik iets...rood. daarom het geheel weer gedemonteerd en een plaatje rood op maat gezaagd
En alles weer gemonteerd, ditmaal met verzonken m3 imbus boutjes. Popnagels zijn helaas te kort nu
Leuke bijkomstigheid is dat de binnenkant nu ook rood is
En geplaatst met wat daglicht pics
Toch ook maar NorthQ
fans in de front geplaatst
En nog wat mooie rode hardware in ontvangst mogen nemen
Nog een extra air outlet gemaakt. Later komt hiet mesh voor.
Verder ben ik nog bezig geweest met de acryl pijp, om dit zo recht mogelijk te krijgen
Hiervoor heb ik net als de andere kant een stuk aluminium op maat gemaakt met een fanhole erin
Zwart gemaakt en een stukje rode plex toegepast. Ook een los pijpje even geplaatst voor de maat en kijken of het recht zit
En past mooi langs de mobo tray
En het weekend is weer over...helaas. Volgende week weer meer