• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Caselabs Black & White Workstation

the_cyberspace

uber-prutser
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een vervanger voor m`n Bitfenix Prodigy kast. Dit is overigens een prachtige kast vind ik, maar toch ontbrak en er iets. En toen viel mijn oog op een Caselabs kast en was ik (weer) opslag verliefd en deze moest het gewoon worden! Na het zoeken naar foto`s en buildlogs van anderen heb ik de knoop doorgehakt en de kast besteld :)

Je kan bij kasten van Caselabs kiezen uit diverse modellen en ik heb gekozen voor de Mercury S3 kast en zoals met alle andere kasten van dit merk heb je de keus uit meerdere opties. Zo kan je kiezen voor een radiator aan de voor en/of bovenkant, of een raampje aan de bovenkant en ga zo maar door.

Uit eindelijk is dit de keus geworden:

order.jpg


De kast bestaat dus uit de kleur zwart en wit, in beide “deurtjes” een window en ook een window in de bovenkant. Op deze manier kan je vanuit allerlei hoeken de binnenkant zien.

Toen was het tijd om de bestelling te betalen en het wachten kon beginnen:

tracktrace.jpg


De kast was razendsnel bij mij in huis zoals je ziet en hieronder de doos waar al het moois inzit:

doos.jpg


caselabs.jpg


En voor nu is het even geduld hebben op de volgende update die eerdaags hier wel verschijnt want de kast zit uiteraard allang in elkaar en de nodige foto`s zijn al gemaakt! :D
 
Update 1: het uitpakken van de kast

De kast was zeer goed en netjes verpakt in een stevige doos zoals je op de onderstaande foto kan zien. Ook werd kast in losse onderdelen geleverd, hierdoor bespaar je de nodige verzendkosten omdat het pakketje kleiner is. Doordat alles los geleverd word moet je deze dus zelf in elkaar gaan zetten en dat maakt het natuurlijk des te leuker allemaal! :)

Laten we de foto`s gaan bekijken!

01.JPG

De doos


02.JPG

Genoeg opvul materiaal aanwezig voor bescherming


03.JPG

De eerste delen zichtbaar


04.JPG

En al het verpakkingsmateriaal verwijderd


05.JPG

En alles netjes gesorteerd en elk onderdeel was verpakt in stevig dik plastic


06.JPG

Alles uit het plastic gehaald


07.JPG

De benodigde materialen om alles vast te kunnen schroeven.


En dat was em alweer! Tot de volgende update! :D
 
In amper 4 dagen bij jou thuis...
Mijn S5 heeft 3 weken bij de douane gelegen. :085:

Dan is jouw kast via Schiphol NL binnengekomen gok ik zo, de mijne via Charles de Gaulle (Parijs) en met Fedex bezorgt en als ie via Schiphol gaat word ie met TNT bezorgt voor zover ik weet. En de douane op Schiphol is niet 1 van de snelste daarmee was mijn ervaring in het verleden.
 
Toen ik men Caselabs TH10+pedestal liet afkomen naar Belgie heb ik toen van de duane een rekening gekregen twv 336€ ongeveer.
Was wel de 1e in europa met die case volgens de maker dus misschien dat de verzending enz nu soepeler verloopt kwa prijs
 
Laatst bewerkt:
hallo ik heb gehoord dat de verzendkosten naar nederland erg duur is, klopt dit?

Gr sander

Mijn verzendkosten waren iets van een 80 dollar (flat-packed).
Voor Nederland zal dat wel iets gelijkaardigs zijn.

Ik zie nu wel dat ze kortingen hebben voor verzendingen naar West-Europa.

Dan word het tijd dat freddy, caselabs toevoegd in de shop:045:

Zou mooi zijn, alleen heb je veel verschillende opties waaruit je kan kiezen, waardoor het gewoon onmogelijk wordt.
 
Mijn verzendkosten waren iets van een 80 dollar (flat-packed).
Voor Nederland zal dat wel iets gelijkaardigs zijn.
Ik zie nu wel dat ze kortingen hebben voor verzendingen naar West-Europa.
Zou mooi zijn, alleen heb je veel verschillende opties waaruit je kan kiezen, waardoor het gewoon onmogelijk wordt.
Caselabs maakt past de kast pas na betaling dus bulk verkoop zit er niet in. Er zijn geloof ik 2 shops in America die de kast verkopen, maar ook dan word word ie na betaling pas gemaakt en verstuurd. Hoe ze het met de verzendkosten doen weet ik niet.
En door alle keuze opties doen ze ook niet aan bulk verkoop, dus het heeft meerdere redenen.

En je hebt ook meerdere opties met verzenden, ik was 54 dollar kwijt voor flat-packed. Dan moet je hem dus zelf nog in elkaar zetten. Je kan er ook voor kiezen dat ie in elkaar gezet verstuurd word maar dan zijn de verzendkosten hoger aangezien het pakketje ook groter word.
 
Update 2: het opbouwen van de kast :)

Zoals te lezen was in update 1 is de kast in losse onderdelen geleverd en nu is het tijd om deze in elkaar te gaan zetten. :)


01.JPG

De bodem en achterkant.

02.JPG

Van een andere kant gezien.

03.JPG

En het frame voor de bovenkant zit er in.

04.JPG

Het middengedeelte erbij waar je je harde schijven of ssd`s in kwijt kan.

05.JPG

En de voorkant erin.

06.JPG

En het frame zit al in elkaar!

07.JPG

De gehele kast van een andere kant gezien.

08.JPG

Zijaanzicht.

09.JPG

Close up van de voorkant.

10.JPG

En de "deuren" en bovenkant erop.

11.JPG

Weer een zijaanzicht.

12.JPG

Het blauwe wat je ziet is beschermfolie, dit gaat er uiteraard nog af.

13.JPG

Close up Case Labs badge.

15.JPG



16.JPG

Case Labs badge EN Freddy`s Highflow badge

17.JPG



18.JPG

Voor de oplettende kijker, hier zitten de power en reset switch er ook in die ik nog had liggen

19.JPG


20.JPG



En dat was em weer! Bedankt voor het mee gluren en tot de volgende update! :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
TinusB Caselabs replacement parts HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tubofluxar Firts WC-Build: CASELABS SM5 mATX Gallery & Build Logs 18
C [VERKOCHT] Caselabs TH10 Verkocht 6
Tath TATH \ Caselabs TH10 + ped. Hill 7.9 Gallery & Build Logs 647
kier [CiP] Caselabs Magnum M8K Gallery & Build Logs 120
the_cyberspace the_cyberspace - Werkstation - Caselabs TH10 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
the_cyberspace Caselabs TH10 Gallery & Build Logs 86
M Case Labs / Caselabs kasten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 140
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader noiseblocker NB-ELOOP X B12-PS ARGB BLACK EDITION - 120MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black & Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason DarkSide 5v 3-pin D-RGB 2-Way or 3-way splitter cables - Jet Black Sleeved HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
biopunk Koolance Swiveling Elbow G1/4 Black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
E Black Friday 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan