Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zie dat je al aardig opschiet met mijn nieuwe pc
ziet er weer geweldig uit man de lat komt steeds hoger te liggen bij je
blijf deze zeker volgen !!
suc6 !!
Vorige week nog een leuk pakje gekregen van een nieuwe sponsor voor dit project!
Cooler Master steunt het project met 1 van hun nieuwste voedingen de V850 waarvoor dank Marco!
Terug naar de mod. Heb alle bevestiging punten van de Noctuafans die te veel waren verwijderd.
Nieuw materiaal toegevoegd aan de mod. Bedoeling was om walnoten hout te gebruiken maar door de prijs er van heb ik gewoon dennen hout genomen en deze stukjes allemaal aan elkaar gelijmd om mooi geheel te krijgen.
Bedoeling is om de rest van de case er ook met aan te kleden en dan het hout in sappen en vervolgens met hoogglans vernis af te werken.
mooi effect dat hout achter de grill. Ik vraag me wel af of het elders ook zo zal uitvallen, maar we hopen voor het beste he (en anders moet je maar overal staafjes voor zetten )
mooi effect dat hout achter de grill. Ik vraag me wel af of het elders ook zo zal uitvallen, maar we hopen voor het beste he (en anders moet je maar overal staafjes voor zetten )