alain-s
Junior Member
Mercie Cyberspace
Thx Stephan er zijn idd heel weel prachtige builds hier op het floratja wat valt hierop te zeggen :023: gewoon doorgaan word een unieke prachtbuild.
Trouwens wat zijn er toch mooie builds op highflow
Nog even wachten tot er iets klaar is. ^^Whoow I love it
Kan niet wachten op de volgende update
Lol Enthernal Antwerpen is niet echt een stad waar je schrik moet hebben.het blijft maar beter worden :O Moest het van mij zijn ik zou geen foto's meer durven als ik in antwerpen woonde
Lol ^^... Zegt genoeg denk ik
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Thx K.3nnySupper netjes !
Het idee is goed maar ik geraak er niet onder met mijn vingers. HEt slotje zou een beetje uit het zicht moeten zijn. Maar heb nog genoeg tijd om hier iets op te vinden. Bij deze build heb ik geen haast heb een pc die ik kan gebruiken dus alles op zijn gemak.heel mooi gevonden van je rad stand en je mechanisme! in het filmpje hoorde ik je zeggen dat je iets zocht voor een slot of zo voor je rad stand? ik weet niet of je daar de ruimte voor hebt maar de Lian li hdd cages hebben zo'n schuif waarmee je je hdd's 'op slot' zet door enkel twee centimeter te verschuiven. ik denk dat dat hiervoor echt ideaal zou zijn!
en anders een soort bracket waarmee je de rondelen onder de rad stand kan vast drukken als het waar?
Thanks Mark :077:Holy shit Alain, dat is fucking prachtig .