Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Idd maar het bordje zal nog wel een beetje veranderen.
Kleine sneak peak
Ondertussen al even bezig met het laatste stuk van het zijpaneel te maken. Dit is momenteel nog maar een test stuk het goede stuk moet nog gemaakt worden. Maar dit ziet er zeker ook al goed uit.
Komt ook nog een kort filmpje van hoe het gemaakt word.
Deze week wat verder kunnen doen aan het zijpaneel. Nu alle stukken klaar zijn moet ik alle stukken in elkaar steken en afwerken.
Elke keer op nieuw had ik een kleine barst die terug kwam wss door beetje spelling tussen het alu en plexi onderdeel.
Dus dremmel gepakt en even in het zijpaneel gezet. Om daarna op te vullen met 2K epoxy lijm.
Terug plamuren en schuren tot alles mooi vlak is.
Dit proces heb ik nog enkelen keren moeten herhalen voor alles er mooi glad uit zag. Daarna paneel proper gemaakt en in de grond verf gezet om de kleine foutjes makkelijker te vinden.
Zoals je op de foto's kan zien moet er nog een beetje bijgewerkt worden voordat de voorkant klaar. Daarna kan ik de achterkant verder afwerken.
Zoals je kan zien moet er nog wel wat aan gewerkt worden maar dat is voor volgende week. ^^