+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Project Back in busines

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    Ik geef het op, kan geen enkele foto uploaden. snap er niks van

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    .

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    2.921
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    dikke rgb dingen weer ja die voeding ook ja
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    ik ga me best doen, maar denk dat het aan mijn foto,s ligt, krijg een soort faild melding

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik gebruik de Imgur app op mijn mobiel (weet niet of het verplicht is, maar ik heb wel een account aangemaakt, is de moeite waard).
    Dan kan ik gemakkelijk foto's van mijn mobiel uploaden naar Imgur.
    Op een PC kan ik dan de foto's goed bekijken op groot scherm en delen op fora of andere dingetjes op het internet.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten